گاهی باید برای احقاق حق مردم ، تحکمی برخورد کرد

نماینده مردم خرم آباد و چگنی، گفت: لرستان یکی از محرومترین استان های کشور است و بعضی جاها ، گستاخانه ظلم می شود که لازم است گاهی ، برای احقاق حق مردم تحکمی برخورد کنیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، دکتر مرتضی محمودوند، با حضور در جلسه رسمی و فوق العاده شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار داشت : در شرایطی که با وجود مشکلات عدیده ، نماینده دولت و یا رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی حاضر می شود و می گوید بودجه ای باقی نمانده و کفگیر به ته دیگ خورده است ، در جایگاه حقوقی خود ، در زمینه احقاق حقوق مردم با کسی تعارف ندارم و کوتاهی نمیکنم.

وی افزود : بزودی طرحی که در خصوص عدالت ملی آماده کرده ایم به صحن علنی مجلس می آید که طرحی در مقابله با ظلم و احجاف است.

محمودوند با تاکید بر پتانسیل بالای شورای شهر و شهرداری ، به لزوم همکاری و اتحاد و هم افزایی شورای شهر و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت : در همین شرایطی که میگویند کفگیر به ته دیگ خورده ، بنگاههای زیادی با ثروت فراوان داریم که باید به کمک مردم بیاید و در حل مشکل مردم سهیم باشند.

نماینده خرم آباد و چگنی با بیان اینکه، بعضی جاها ، گستاخانه در حق مردم ظلم می شود اظهار داشت : گاهی لازم است برای احقاق حق مردم، تحکمی برخورد کنیم و حتی اگر خودم هم در مسیر رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها، کوتاهی کنم ، خیانت کرده ام و خیانتکارم.

وی به اهمیت بالای تمام حوزه های خدماتی ، آتش نشانی و… اشاره کرد و با بیان اینکه، با هماهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد و مجلس شورای اسلامی، می توان گامهای مثبت و موثری در راستای حل مشکلات مردم برداشت افزود : در این زمینه، ورود نمایندگان مجلس برای حل مشکلات در حوزه عالی و حاکمیتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی تصریح کرد : در شرایطی که مردم لرستان در تنگناهای سخت اقتصادی قرار گرفته اند ، باید با استفاده از پتانسیل بالای شهرداری و شورای شهر و پیگیریهای ما در خانه ملت و رایزنی با مسئولان عالی رتبه ، گامهای موثری برای مردم برداریم.
انتهای پیام!/