تجلیل از خبرنگار دلفانی به خاطر اقدام ارزشمند در برگرداندن طلا های زوج جوان

خانه مطبوعات و رسانه های لرستان از سجاد کاظمی خبرنگار شهرستان دلفان به خاطر اقدام ارزشمند در برگرداندن طلا های زوج جوان با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد. به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد ، پنجشنبه یکم خرداد ماه با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات ، مدیر خبرگزاری فارس […]

خانه مطبوعات و رسانه های لرستان از سجاد کاظمی خبرنگار شهرستان دلفان به خاطر اقدام ارزشمند در برگرداندن طلا های زوج جوان با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد ، پنجشنبه یکم خرداد ماه با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات ، مدیر خبرگزاری فارس لرستان و یکی فعالان رسانه‌ای شهرستان نورآباد ، از اقدام ارزشمند خبرنگار شهرستان دلفان در برگرداندن طلا های با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های لرستان، اظهار داشت: هدف از این تجلیل ارج نهادن به اقدام ارزشمند و خداپسندانه می باشد، و امانت داری از خصوصیات بارز هر فرد در جامعه می باشد که خداروشکر یکی از فعالان رسانه استان این اقدام ارزشمند و خداپسندانه را به نحو احسن انجام داده است.

سید احمد موسوی، بابیان اینکه نهایت تشکر و قدردانی از این اقدام را داریم افزود: بنای خانه مطبوعات این دوره طوری بنا شده است ، که در همه زمینه ها به اصحاب رسانه استان خدمت کند و امروز با این تقدیر کار بزرگی انجام نشده است و فقط اعتقاد ما بر این است که این گونه اقدامات باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند.

در ادامه حسن ایزدی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات بیان داشت: کار ارزشمندی که آقای کاظمی خبرنگار شهرستان دلفان انجام داداند کار فرهنگی که برای احیای ارزشهای دینی در جامعه موثر است، و اساس تعالیم مذهبی، هر فرد مسلمان با امانتداری و وفای به عهد شناخته می‌شود. برای همین توجه به این ارزشها در مقطع کنونی، اولویت زیادی دارد.

چند روز قبل سجاد کاظمی خبرنگار و عکاس فعال در شهرستان دلفان در حین رفتن به یک منطقه جهت تهیه گزارش وقتی داخل تاکسی می‌نشیند متوجه یک جعبه حاوی طلا می‌شود که بلافاصله از روی فاکتور موجود در جعبه با طلافروشی تماس گرفته و با کمک فرد طلافروش به صاحب طلای پیدا شده خبر می‌دهد برای دریافت بسته گمشده‌اش به وی مراجعه نماید. این اقدام خبرنگار دلفانی موجب شادی فراوان زوج جوانی شده که این طلا را با پول وام ازدواج خود خریده بودند.

شایان ذکر است ، سجاد کاظمی به عنوان خبرنگار و عکاس برای خبرگزاری فارس نیز در شهرستان دلفان فعالیت دارد.
انتهای پیام