نقش پررنگ مجمع نمایندگان لرستان در مطالبه گری

اقتصاددان جوان لرستانی، گفت :نقش و جایگاه مجمع نمایندگان لرستان در مطالبه گری و پی گیری بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.

مهندس محمدی فر در مصاحبه با پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ،اظهار داشت : در قرن بیست و یکم استقلال اقتصادی ، استقلال سیاسی و نظامی را هم به دنبال خواهد داشت و لذا امروز کشور های توسعه یافته تمرکز اصلی خود را معطوف به اقتصاد و رونق تولید و توسعه وزیرساخت های اقتصادی کرده اند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی در استان باید اقتصاد باشد ،افزود :همچنین از نزاع های سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی اجتناب کنیم و همگی دست به دست هم برای ساختن ایران عزیز و لرستان فقیر و فلاکت زده متحد شویم.

محمدی فر ،عنوان کرد : دلسوزان شهرستان های کوهدشت و رومشکان بعنوان بیکارترین شهرهای فلاکت زده ترین استان کشور (لرستان) برای برون رفت از شرایط نامطلوب موجود می بایست سیاست زدگی را رها کنند و همه متحد و یکصدا در مسیر عمران و تولید و ایجاد اشتغال پایدار گام بردارند .

این اقتصاددان کارآفرین، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ “اقتصاد قوی زمینه ساز عزت و سلطه ناپذیری و اقتصاد ضعیف زمینه ساز نفوذ و سلطه بیگانگان است” اقتصاد قوی با رونق تولید و خود کفایی در همه صنایع و زیر بخش ها محقق خواهد شد.

محمدی فر ، به نقش و جایگاه مجمع نمایندگان لرستان در مطالبه گری اشاره کرد و گفت :از مجلس یازدهم و شخص جناب آقای دکتر قالیباف انتظار داریم که با تمرکز بر روی اقتصاد و تولید در استان های که آمار فقر و فلاکت زدگی بالای دارند (مثل لرستان) اما از ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی خوبی برخوردار هستند رویه متفاوتی نسبت به جهت گیری های مجلس دهم داشته باشند .
انتهای پیام /