خون‌گرمی،مهمان نوازی و صداقت مردم لرستان مثال زدنی است/ از طرح ها، ایده ها و انتقادات نخبگان لرستان مشتاقانه استقبال می کنیم

در دیدار صمیمی دکتر مرتضی محمودوند و مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات چالش های پیش روی مردم لرستان در این حوزه مطرح و بررسی شد.

‍ به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ،در این دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خون‌گرمی،مهمان نوازی و صداقت مردم لرستان مثال زدنی است خاطر نشان نمود:وزارت ارتباطات در سیل اخیر لرستان تمام قد و جهادی پای کار آمد و از تمام توان خود برای خدمت به مردم آسیب دیده بهره گرفت.

مهندس آذری جهرمی ضمن اشاره به اینکه با مشکلات و کاستی های استان لرستان در حوزه ارتباطات آشنایی کامل دارم گفت:ان شاالله از تمام ظرفیت های موجود برای مرتفع کردن این مشکلات استفاده خواهیم کرد و از طرح ها، ایده ها و انتقادات نخبگان لرستان مشتاقانه استقبال می کنیم.

در ادامه این دیدار نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی ضمن قدردانی از خدمات این وزارتخانه به بیان کاستی ها و چالش های موجود در حوزه ارتباطات در استان لرستان پرداخت و بر لزوم توجه ویژه این وزارتخانه به توسعه و تقویت ارتباطات و فراهم نمودن بستر کسب و کارهای الکترونیکی در لرستان تاکید کرد.

دکتر مرتضی محمودوند،اظهار داشت: نخبگان و جوانان خوشفکر و ایده پرداز لرستانی در حیطه های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات حرف برای گفتن دارند لذا ضرورت دارد چه در سطح ملی و چه درسطح استانی از اندیشه خلاق آنان استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود خواستار حمایت از مدیران کل زیر مجموعه این وزارتخانه در استان لرستان شد و بر ضرورت ثبات مدیریتی و پشتیبانی از برنامه های علمی و خلاقانه در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/