نمایندگان مردم در مجلس در راستای پیشبرد ورزش لرستان تلاش کنند

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای پیشبرد ورزش لرستان تلاش کنند.

به گزارش همای سعادت از خرم آباد،سید علی کریمی در دیدار مقصودی نماینده منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ،اظهار کرد: ورزش جایگاه تخصصی است که نیاز به توجه و حمایت دارد که در نهایت بتواند بر روی ذهن و سلامت مردم تاثیر گذار باشد.

 

وی، افزود: با بهره مندی از ظرفیت نیروی متخصص و علمی مسیر رشد ورزش لرستان را طراحی کرده ایم و امیدواریم به زودی در حوزه های مختلف به افق های روشن دست یابیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ،بیان کرد: با زحمات همه دستندرکاران ورزش و اصحاب جراید و نشریات رضایت مندی مطلوبی حاصل شده است و آرامش به فضای ورزشی استان حکم فرما شده است که امیدواریم در ادامه با حمایت های نمایندگان مردم در مجلس بتوانیم سرعت خدمت رسانی به جامعه هدف را بالاتر ببریم.

 

کریمی، تصریح کرد: یکی از مشکلات فعلی ورزش لرستان ضعف در زیر ساخت های ورزشی است که انتظار داریم نمایندگان مردم در مجلس کمک کنند تا بتوانیم سرانه فضاهای ورزشی در استان را ارتقا دهیم.

 

وی ،به وضعیت ورزشی شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: بروجرد از ظرفیت های مهم ورزشی در استان است و در سطح ملی و بین المللی دارای استعدادهای درخشانی است که همواره برای کشورمان افتخار آفرینی کرده اند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، بیان کرد: برخلاف پارالمپیک که ورزشکاران لرستانی موفق به مدال شدند، در المپیک تاکنون ورزشکاران لرستانی موفق به کسب مدال نشده اند که در المپیک آتی رضا بیرانوند یکی از شانس های کسب مدال در رشته وزنه برداری است که امیدواریم بتوانند از خطه بروجرد برای کشورمان افتخار آفرینی کند