شهرداری با عوامل فساد در حوزه ی شهری برخورد کند

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد ،گفت : شهرداری باید با عوامل فساد و کارهایی که به اعتماد مردم آسیب می رساند برخورد کند.

به گزارش همای سعادت ، زهرا نظری، در یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد ، ضمن تشکر از حمید علیرضایی ، رییس آتش نشانی و سرپرست خدمات شهری شهرداری خرم آباد ، گفت : از ظرفیت تمام نیروهای شهرداری استفاده نمی شود.

وی افزود :شورای شهر، پشتیبان شهرداری است و شهرداری باید با عوامل فساد و کارهایی که به اعتماد مردم آسیب می‌رساند برخورد کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد تاکید کرد : فرهنگسازی ، برنامه ریزی و آموزش مناسب برای مشارکت شهروندان در تنظیف شهر ، از دیگر مواردی است که بر عهده شهرداری است‌.

نظری به انعقاد قرارداد ۱۰ ساله با سرمایه گذار شهر بازی ، اشاره کرد و گفت : ۱۹ میلیارد تومان از آن عاید شهرداری می شود و هر سال ۲۰ درصد به مبالغش اضافه می شود ، با این حال پیشرفت کار ، راضی کننده نیست.

رضایی ، عضو شورای شهر خرم آباد هم ، با بیان اینکه تنظیف شهر از ابتدایی ترین وظایف مدیریت شهری است اذعان داشت: این مسئله در خرم آباد در چند سال اخیر به یک بحران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد : در فرصت باقی مانده باید با همدلی و همکاری با مدیریت شهری ، علتِ کم کاری ها و مشکلات را پیدا کنیم و با راهکار مناسب در جهت رفع مشکلات، گام برداریم.
انتهای پیام/