راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بهترین استان در حوزه ایمنی و ترافیک شناخته شد

براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهداری لرستان در رتبه بندی حوزه ایمنی و ترافیک با کسب بیشترین امتیاز در شش ماهه اول سال ۹۹ به عنوان بهترین استان معرفی شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی راهداری ،عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعلام این خبر ،گفت: طبق اعلام مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای براساس شاخص های منتخب در رتبه بندی شش ماهه اول سال ۹۹، استان لرستان در حوزه ایمنی و ترافیک موفق به کسب بالاترین امتیاز و عنوان بهترین عملکرد در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور شده است.

وی افزود :کاهش میزان تلفات رانندگی در راههای برون شهری و روستایی، کاهش تصادفات فوتی، میزان کشف و برخورد با اضافه تناژ بار، برگزاری جلسات کمیسیون ایمنی استانی، عملکرد معاینه فنی و افزایش میزان ثبت و کشف تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از مهم ترین شاخص های ارزیابی در این رتبه بندی بوده است.

شرفی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به طور ویژه از عملکرد معاونت حمل و نقل و اداره ایمنی و ترافیک قدردانی نمود.