ضرورت تشکیل اتاق فکر در شهرداری خرم آباد

رییس شورای شهر خرم آباد ،گفت : در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، تشکیل اتاق فکر در شهرداری خرم آباد برای رفع مشکلات مردم ، ضروری است.

به گزارش همای سعادت ، رستم کوشکی، در صدوبیست یکمین جلسه رسمی و فوق العاده شورای شهر خرم آباد ، به مشکلات فراوان اقتصادی مردم اشاره کرد و از مسئولان خواست ، به معیشت و اقتصاد مردم مخصوصا قشر ضعیف ، توجه ویژه داشته باشند.

وی به حضور فعال و مستمر اعضای شورای شهر در کمیسیون های تخصصی شورا اشاره کرد و گفت : با حضور توام با تدبیر و برنامه ریزی اصولی ، فرصت خدمت رسانی به مردم را از دست ندهیم که این روزهای سخت و بحرانی هم به سلامت بگذرند.

کوشکی با ابراز نگرانی از وضعیت دستفروشانی که با پهن کردن بساط در کنار خیابان، امرار معاش میکنند گفت : این افراد با ماندن در خانه ، نمی توانند درآمدی داشته باشند که امیدواریم، اعضای شورای شهر با همدلی و همکاری ، اینگونه مشکلات را هم پیگیری کنند و در صدد رفع آنها باشند.

رییس شورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه ، بیشترین مصوبات و دستورات ستاد کرونای استان ، مربوط به شهرداری مرکز استان است و بهداشت و نظافت شهر ، پدیده دستفروشی و سد معبر ، جلوگیری از ازدحام در فضاهای عمومی و… در حوزه مسئولیت مدیریت شهری است ، از زحمات کارکنان سازمان آرامستانها ، رانندگان ناوگان حمل و نقل ، پاکبانان و کارگران شهرداری ، تشکر کرد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب فضای سبز ، تخریب بوستانهای شهر و عدم رسیدگی شهرداری به این فضاها ، اذعان داشت : در سالهای اخیر ، شهرداری نه تنها فضای جدید ایجاد نکرده ، بلکه فضاهای قدیمی موجود هم تخریب شده اند.

کوشکی بر ضرورت تشکیل اتاق فکر در شهرداری خرم آباد اشاره کرد و افزود : باتوجه به این شرایط بحرانی و افزایش مشکلات اقتصادی مردم ، لازم است در شهرداری ، اتاق فکری متشکل از معتمدین ، بزرگان و کارشناسان ، برای رفع مشکلات مردم تشکیل شود.

رییس شورای شهر خرم آباد همچنین پیشنهاد کرد : با تشکیل ستاد کرونای خرم آباد ، متشکل از کارشناسان مربوطه ، تصمیمات بهتر و جدی تری در راستای مقابله با کرونا گرفته شود.
انتهای پیام/