صدور۱۱۴۱ فقره سند از املاک دولتی در لرستان

مدیرکل ثبت اسنادو املاک استان از صدور یک هزار و۱۴۱فقره سند از املاک دولتی در ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد و گفت :صدور اسناد مالکیت املاک دولتی از رشد ۴۴۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته اند.

به گزارش همای سعادت ،چهلمین ویکمین کارگروه املاک و کاداستر با محوریت تثبیت اراضی ملی صبح امروز۲۵ آبانماه با حضور وی و کارشناسان ارشد این اداره کل و کارشناسان اداره میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید.

باقری اظهار داشت : اداره کل ثبت اسنادو املاک استان لرستان با عزم راسخ و هماهنگی به عمل آمده با ادارات دولتی در خصوص صدور اسناد کاداستری امروز نیز جلسه ۳ جانبه ای با حضور نمایندگان دو اداره میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی برپاداشت.

شایان ذکر است با توجه به اینکه اعتبار لازم جهت تهیه نقشه ده هزار هکتاراراضی دولتی توسط سازمان ثبت کشورتامین شده است و در این راستا از ادارات و دستگاههای دولتی جهت ارائه مشخصات اسناد ومالکیت دفترچه ای خود دعوت نموده است.

لازم به ذکر است تاکنون طی چهل و یک کارگروه املاک و کاداستر اداره کل لرستان ازدستگاههای میراث فرهنگی، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش ، اوقاف و امور خیریه ، بنیادمسکن ، راه و شهرسازی ، منابع طبیعی ، آب منطقه ای و… دعوت به عمل آمده و مقرر شد که در اسرع وقت مشخصات کامل اراضی و املاک و مستندات آنها به کارگروه جهت اقدامات بعدی ارائه گردد.

انتهای پیام/