اهدای ۱۳دستگاه دستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

آئین تحویل ۱۳دستگاه دستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور اهدایی شرکت ملی نفت ایران به دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حقیان ،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان،دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان،مهندس ناصری پور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور ، دکتر علی فرهادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه ،معاونین دانشگاه ،حجت الاسلام والمسلمین عوض نژاد معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از مدیران ارشد ستادی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خطاب به مهندس ناصری پور ،گفت :در لحظاتی سخت به کمک دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمدید ومی دانید که نقش تنفس برای بیماران کرونایی حیاتی است و در این رابطه نقش شما و اهتمام شرکت ملی نفت ایران را هرگز در یاری رسانی به بیماران کووید ۱۹ را فراموش نخواهیم کرد .

دکتر نیکبخت اظهار داشت :با کمک و همیاری شرکت ملی نفت ایران و تلاش های مهندس ناصری پور در شرکت نفت و گاز غرب کشور ۱۳دستگاه ونتیلاتور را توانستیم در اختیار بیمارستانهای استان لرستان قرار دهیم که این کمک در زمانی بحرانی صورت گرفت .

وی افزود :با تلاش و کوشش همه جانبه اجازه نداده ایم بیماری در استان لرستان محتاج تخت بستری باشد ،۷۷تختicu در مدت کمتر از۳ماه و۲۳تختicu دیگر ،۱۰۰تخت را عملیاتی کردیم و ۶دستگاه اکسیژن ساز تاکنون خریداری کرده ایم و در بیمارستانها نصب شده است و ۴دستگاه دیگر در راه است ،با این اوصاف نیز در آغاز بیماری حتی یک آزمایشگاه pcrنداشتیم که پنجمین آزمایشگاه را در دورود لرستان افتتاح کردیم و به دنبال آزمایشگاه های دیگری علیرغم هزینه گزاف آن هستیم .

نیکبخت گفت :در بحث تامین دارو دکتر اسد بیگی معاون غذا و دارو دانشگاه فعالیت ها و تلاش های فراوانی و مثمر ثمری انجام داده اند.

وی از تدابیر دکتر موسی خادمی استاندار لرستان،حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد،ائمه جمعه شهرستانها،فرماندهی سپاه ،بسیج ،معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان،فرماندهی نیروی انتظامی،در کنترل همیاری و همکاری برای مبارزه با کرونا ویروس تقدیر کرد.

انتهای پیام/