مدیرکل”بیمه ایران” در لرستان مدیر نمونه کشور شد

شاهپور جمشیدی مدیر کل بیمه ایران و‌ رئیس سندیکای بیمه گران ایران در لرستان به عنوان مدیر نمونه بیمه ایران در سال ۹۹-۹۸ معرفی شد.

به گزارش همای سعادت ،طی حکمی که از طرف محمد رضایی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران صادر شد، شاهپور جمشیدی مدیر کل بیمه ایران در لرستان به عنوان مدیر نمونه بیمه ایران در سال ۹۹-۹۸ معرفی و با اهدا لوح تقدیر از زحمات ایشان تجلیل شد.

در قسمتی از پیام مدیرعامل آمده است ,, امید است شما عضو موثر خانواده بزرگ بیمه ایران که در کمال شایستگی به عنوان زیبنده مدیر نمونه بیمه ایران در سال ۹۸ -۹۹ دست یافته اید همواره طلایه دار عرصه خدمت و حمایت و موجب التیام و آرامش همه کسانی باشید که در شرایط سخت به این نقش آفرینی نیاز دارند.

شایان ذکر است شاهپور جمشیدی از ۱ مهرماه ۱۳۹۳ عهده دار این مسئولیت در لرستان است و تا کنون منشأ خدمات ارزنده ای نظیر موارد ذیل بوده است.

ارائه خدمات بهینه در حوزه درمان به بیمه شدگان بسیاری نظیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران و … ، پرداخت خسارت‌های حوزه های جانی و مالی به هموطنان، واگذاری بیش از ۱۲۰ نمایندگی در راستای اشتغالزایی جوانان و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین در حوزه صدور،تسویه تعهدات بیمه توسعه در استان و آزادی زندانیان ناشی از عدم ایفای تعهدات آن شرکت, ، تاسیس اولین انجمن صنفی بیمه ایران در استان, تاسیس اولین شرکت های خدمات بیمه ای در استان ، ابتیاع ملک جهت شعبه دورود و تبدیل شعبه از حالت استیجاری به ملکی، تلاش در جهت تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی در استان و تحقق این امر، تلاش در جهت توسعه فرهنگ بیمه در استان و دهها مورد دیگر از دیگر اقدامات مدیر کل بیمه لرستان است.