اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ تصفیه‌خانه فاضلاب در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: ۸۰ میلیارد تومان برای تسریع در تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب ۲ شهر دورود و کوهدشت تامین شده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، “حمیدرضا کرم وند” با اعلام این خبر به خبرنگاران ،اظهار داشت : با اخذ مجوز برگزاری و دریافت ماده ۵۶ سازمان برنامه و بودجه با رایزنی استاندار و حمایت ۲ بانک عامل، برای تصفیه خانه فاضلاب هریک از شهرهای کوهدشت و دورود ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی ،افزود: این مبالغ به صورت علی الحساب تصویب شده است و نماینده ولی فقیه در لرستان نیز پیگیری هایی برای مجاب کردن بانک ها نسبت به سرمایه گذاری در طرح های آبفا در دست اقدام دارد.

کرموند ادامه داد: بر اساس ماده ،۵۶ توجیحات دستگاههای اجرایی برای تخصیص اعتبار طرح های عمرانی به سازمان برنامه و بودجه ارائه می شود که در صورت تایید این درخواست، امکان استفاده از تسهیلات بخش بانکی و خصوصی مهیا می شود و دولت بازپرداخت سود واصل تسهیلات را بعد از ۲ سال تضمین می کند.

گفتنی است ،برای تکمیل پنج تصفیه‌خانه در شهرهای استان، ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و بنابر اعلام شرکت آبفا، تصفیه خانه فاضلاب شهرستان های کوهدشت، دلفان، ازنا، دورود و سلسله در اولویت کاری این شرکت هستند.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/