پرداخت ۷۷۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت

مدیر کل کمیته امدادلرستان ،گفت:
از ابتدای سال جاری تا کنون ، ۷ هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

به گزارش همای سعادت ، جاسم محمدی فارسانی،اظهار داشت : پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با هدف احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض الحسنه، کمک به رفع محرومیت و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ، صورت می گیرد.

وی افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون ۷ هزار و ۷۰۶ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار ۵۸ میلیارد از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان به نیازمندان پرداخت شده است.

محمدی فارسانی به سرفصل های پرداختی تسهیلات قرض الحسنه اشاره و بیان کرد : از این تعداد تسهیلات ، ۴۴۷ فقره جهت آموزش کسب و کار و اشتغال ، ۴ هزار و ۲۶۷ فقره جهت کارگشایی ، هزار و ۱۰۴ فقره مسکن ، ۶۵۳ فقره ، امور فرهنگی ، ۸۱۴ فقره ودیعه مسکن (ودیعه مسکن کمیته امداد و بهزیستی از محل بنیاد تعاون علوی) و ۴۲۱ فقره وام کارگشایی کرونا پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد با دعوت از نیکوکاران هم استانی جهت افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهار داشت : با افتتاح حساب در این صندوق ، ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی ، می‌توانند در گسترش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ، یاری رسانند.

انتهای پیام/