عقد تفاهم نامه همکاری نوسازی مدارس لرستان با صدا و سیما

در راستای بازتاب فعالیتهای خیرین مدرسه ساز و همچنین اقدامات انجام شده و در دست اقدام نوسازی مدارس استان، تفاهم نامه ای همکاری با صدا و سیما به ثبت رسید.

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد ، با حضور مهندس غفوری نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان ، احمدی قائم مقام شبکه افلاک ، کشوری معاونت برنامه ریزی صدا وسیما ، فرج الله فلاح پوری ذیحساب نوسازی مدارس و خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان ، تفاهم نامه همکاری صدا و سیمای مرکز استان لرستان ( شبکه افلاک ) و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان به امضای طرفین رسید.

 

غفوری نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان در این دیدار خاطر نشان کرد : عملکرد این اداره کل جهاد گونه است و در راس آن خیرین مدرسه سازی قرار دارند که معماران فرهنگی جامعه هستند و با درک صحیحی از جایگاه نظام آموزش و پرورش به عنوان ابزار توسعه، خطر بازماندن از قافله تحصیل و تهذیب را گوشزد کرده و براین باور هستند که آینده سازان، استعدادها و سرمایه های سرشار و امیدآفرین کشورمان نیازمند مراقبت و برخورداری از فضا و تجهیزات مناسب آموزشی هستند.

 

وی افزود : خیرین مدرسه ساز همواره در امر توسعه مداری در استان پیشتاز بوده و نقش بسیار اثرگذاری در این مسیر داشته و یاریگر این اداره در انجام ماموریتها خود هستند.

 

وی بیان کرد: که امیدواریم صدا و سیما استان با شعار “جهش تولید” هم مثل همیشه که بازتاب فعالیتهای خیرین مدرسه ساز و همچنین اقدامات اداره کل نوسازی که یک اقدام جهاد گرانه می باشد را پوشش دهند.‍ استاندار لرستان: مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/