آغاز بازسازی ‌سالن ورزشی زنده یاد “فریبرز فرشاد” در خرم آباد پس از چند دهه

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از آغاز عملیات بازسازی کامل سالن ورزشی زنده یاد فریبرز فرشاد خبر داد .

به گزارش همای سعادت آنلاین، حشمت امان الهی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی تختی خرم آبا، با اشاره به آغاز ساخت بازسازی سالن فریبرز فرشاد پس از چند دهه گفت: سالن زنده یاد فرشاد از زمان ساخت یعنی از چند دهه گذشته تابحال تعمیرات نداشته و کاملا فرسوده و غیرقابل استفاده بود .

وی افزود: باتوجه به اینکه این سالن از قدمت بالایی برخوردار می باشد و قهرمانان زیادی از آن به سطح ملی و فراملی معرفی شدند خود را موظف به بازسازی و تعمیر کامل آن دانستیم .

امان الهی‌ تصریح کرد : این سالن آسیب های جدی دیده بنابراین از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و اعتبارات نفت که برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی خرم آباد جذب نمودیم مبلغ ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بازسازی سالن فرشاد اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه بازسازی این سالن در مدت ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت : کف پوش سالن بطور کامل جمع آوری ، دیواره های جانبی آن تخریب و سقف سالن نیز برداشته و طرح جدیدی در آن پیاده خواهد شد .

امان الهی اظهار امیدواری کرد: با انعقاد قرارداد با پیمانکار و تصریح در آغاز عملیات بازسازی که صورت گرفته در موعد مقرر سالن شیک و در شان قهرمانان ورزش استان آماده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه از مجموعه ورزشی تختی خرم آباد بعنوان ویترین و مجموعه بزرگ ورزشی در استان خبر داد و افزود : برای تعمیرات مجموعه ورزشی تختی صد درصد اعتبار استانی را تخصیص گرفتیم و ۴۰ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور را نیز جذب نمودیم .

وی ادامه داد : تعمیرات کامل سرویسهای بهداشتی ، روشنایی و نصب دوربین در کل مجموعه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار آغاز و در حال انجام است همچنین طرح تمثال ۳۰ شهید شاخص ورزش استان در قوسهای زمین شماره ۱ اجرا خواهند شد .

مدیرکل ورزش و جوانان تعویض چمن مصنوعی زمینهای شماره ۲ و ۳ مجموعه را از دیگر برنامه های عمرانی اعلام نمود و گفت: از محل جذب اعتبارات نفت نیز برآورد تعویض کامل چمن زمین شماره ۲ و ۳ تهیه و ارسال شده که ظرف۱ ماه آینده نیز طرح اجرای چمن در این دو زمین اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از ساخت رختکن در زمین شماره ۲ خبر داد و اظهار کرد: برآورد ریالی و طرح و نقشه ساخت رختکن در این زمین تهیه شده و در آینده نزدیک کار اجرایی ساخت رختکن های جدید مجموعه نیز آغاز خواهد شد.
خبر آنلاین

انتهای پیام/