• تاریخ : شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۴
  • برابر با : Saturday - 5 - July - 2025
  • ساعت : 2:22:53

    بایگانی‌های یادداشت | پایگاه خبری همای سعادت آنلاین

    از مشک تا مشق شهادت
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۴
    /یادداشت/

    از مشک تا مشق شهادت

    تاسوعا،روز عباس است؛روزی که مشکِ آب،نه تشنگی را روایت می‌کند،بلکه درس ایثار و وفاداری را در بلند ترین قامت ممکن به نمایش می‌گذارد.

    حسین (ع) هنوز هم زنده است و مهاجم!
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۳

    حسین (ع) هنوز هم زنده است و مهاجم!

    در هزارتوی تاریخ ،حسین (ع) هنوز هم زنده است و مهاجم!وپس از گذشت ۱۴۰۰ سال، زنده تر از گذشته و مهاجم تر از همیشه!

    از کربلا تا امروز؛محرم چطور جنگ روانی را شکست می‌دهد؟
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۳

    از کربلا تا امروز؛محرم چطور جنگ روانی را شکست می‌دهد؟

    در دنیایی که رسانه‌ها با روایت‌های هدفمند ذهن ملت‌ها را شکل می‌دهند،محرم و آیین‌های عزاداری‌ اش می‌تواند یک «دانشگاه تربیت استقامت» باشد.

    فرزندان عاشورا
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲

    فرزندان عاشورا

    ما فرزندان عاشورائیم و همانگونه که امام حسین (ع) در برابر یزیدِ زمانش ایستاد،امروز نیز ملت بزرگ ایران در برابر یزیدیان زمان یعنی صهیونیسم جهانی و استکبار آمریکایی ایستاده‌اند.

    دهه نودی‌ها در خط مقدم جهاد فرهنگی
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲

    دهه نودی‌ها در خط مقدم جهاد فرهنگی

    حضور پررنگ نوجوانان و کودکان در عزاداری‌های محرم امسال،نشانه‌ای از تداوم راه عاشورا و آمادگی نسل جدید برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

    «کشکان» خروشان از حرکت ایستاد؛ضرورت احداث سد در بالادست رودخانه
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲

    «کشکان» خروشان از حرکت ایستاد؛ضرورت احداث سد در بالادست رودخانه

    رودخانه «کشکان» مهم‌ترین ظرفیت برای توسعه شهرستان چگنی است.اما متأسفانه به دلیل بی‌برنامگی و عدم دوراندیشی متولیان امر،خسارات جبران ناپذیری به مردم به ویژه کشاورزان و باغداران وارد کرده است.

    «چگنی» سرزمین حماسه و شجاعت
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲

    «چگنی» سرزمین حماسه و شجاعت

    ماجرای حس غرور و غیرت چگنی ها را در تجاوز ۱۲ روزه آمریکا و اسراییل بخوانید و برای آیندگان بازگویی کنید.

    ضرورت تغییر راهبردی ماموریت روابط عمومی های آموزش و پرورش از ” اطلاع‌رسانی ” به ” اعتمادسازی “
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۱

    ضرورت تغییر راهبردی ماموریت روابط عمومی های آموزش و پرورش از ” اطلاع‌رسانی ” به ” اعتمادسازی “

    نقش روابط عمومی،بازگویی موفقیت‌ها نیست؛ بلکه بازسازی اعتماد است.اعتمادی که با گوش شنوا، پاسخ سریع، تعامل فعال با رسانه‌ها و درک عمیق از روان‌شناسی مخاطب ممکن می‌شود.

    برو بالا