آمادگی لرستان برای میزبانی المپیاد استعداد‌های برتر کشور

سیاوش سپهوند از آمادگی لرستان برای میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور که در تابستان امسال برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش همای سعادت ، اولین جلسه کاری هیات دو و میدانی استان به صورت تخصصی با آقای عبدالله عزیزپور معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و خانم جمال شرف سرپرست معاونت بانوان استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 

سیاوش سپهوند در این جلسه افزود: از آنجا که استعدادیابی از موضوعات اصلی و مهم برنامه چهارساله هیات دو و میدانی استان می باشد، در سال ۹۹ هم این هیات اولین برنامه کاری خود را در روند استعدادیابی در حوزه آموزش و پرورش ادامه خواهد داد.

 

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی در تابستان، بیان کرد: با توجه به این که در دو سال گذشته توانستیم در رده سنی نونهالان و نوجوانان استعدادیابی خوبی انجام دهیم، این آمادگی را داریم که با همکاری و همدلی اداره کل و ورزش و جوانان استان میزبان المپیاد استعدادهای برتر دوو میدانی کشور که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود در استان باشیم.

 

وی در رابطه با چگونگی تمرینات ورزشکاران تا سه ماه آینده برای شرکت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر، اظهار کرد: یک برنامه جامع مکتوب در رابطه با استعدادیابی ارائه کردیم که در صورت موافقت با میزبانی المپیاد استعدادهای برتر به صورت جدی تمرینات در دو حوزه دختر و پسر،پیگیری می شود که مطمئناً باعث نتیجه گیری مثبت در مسابقات پیش رو خواهد شد.

 

وی با اشاره به بستر مناسب برای میزبانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی، گفت: از آنجا که استان لرستان میزبان مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی در رده سنی جوانان در سال ۹۸ بوده و توانسته است یک میزبان موفق در این زمینه باشد این توانایی را خواهیم داشت که در عرصه استعدادهای برتر در رشته دو و میدانی میزبان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در کشور باشیم.

 

سپهوند در خصوص نحوه بکارگیری مربیان پایه و چگونگی انتخاب تیم دو و میدانی در مسابقات المپیاد استعداد های برتر در این جلسه توضیحاتی را بیان کرد.

 

سپهوند در پایان افزود: از همه مربیان دوومیدانی استان، ورزشکاران و همه زحمتکشان عرصه دو و میدانی که نقش بسزایی در پیشرفت دوومیدانی استان دارند تقدیر و تشکر می کنم.