«علی دولتشاهی» پیشران توسعه در لرستان

وقتی یک فرد مثل پهلوان «علی دولتشاهی» با انجام کارهای بزرگ در سطح کشور یک جنبش «انسانی» راه می اندازد. طبیعی است که با گفته های مثبت و منفی بسیاری همراه باشد.اما مهم نگرش ها و رویکردهای واقعی خود اجتماع و شخص انجام دهنده به این نگرش ها می باشد و اتخاذ رویکردی که در مقابل آنها انجام می دهد.

یادداشت- نوشته حاضر سعی بر آن دارد تا رویکرد خیر نیک اندیش و مردم‌دار«علی دولتشاهی»را در برابر تمام مسائل و موضوعات پیرامون خود تحلیل و بررسی کند.ناملایمات روزگار از خیراندیشی و بزرگ مردی پهلوان دیار زاگرس«علی دولتشاهی»ذره ای کم نکرده و رفته رفته اقدامات خداپسندانه وی را باید در قالب مجمع احرار و آزادگان معنا نمود؛آزاده بدین معنا که علی دولتشاهی برای رسیدن به لذت های معنوی اسیر دنیای خود نگشته است.

امثال علی دولتشاهی پرچم دار فرهنگ اصیل و کهن ایرانی هستند؛نیک اندیشی و اقدامات خیرخواهانه به گفته مولفان و مورخان از معیارهای اصیل فرهنگ ایرانی هستند که همواره برای برداشتن باری از دوش یکدیگر پیرو این سنت و فرهنگ نیک بوده و هستند و می توان از وجود و حضور علی دولتشاهی بعنوان یکی از بازیگران و پیشران های مهم توسعه در استان لرستان بهره کافی را برد.

از آنجا که امروز دولت به علت وجود تحریم های ظالمانه در یک بن بست مالی قرار دارد باید برای پیشبرد اهداف توسعه محور و سروسامان دادن به پروژه های اقتصادی و اجتماعی از پهلوان علی دولتشاهی کمک و یاری گرفت؛وجود یک شخص مثل علی دولتشاهی که تمام هم و غم خود را در کنار مردم می بیند می تواند نقش تاثیرگذاری در افزایش شاخص های اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

در تکمیل و توضیح پارگراف بالا باید گفت؛اگر پروژه هتل صخره ای شهرستان خرم آباد که در حال گذر از دومین قرن کلنگ زنی خود می باشد به آقای علی دولتشاهی در چهارچوب قانون واگذار می شد و اگر چوب لای چرخ ساخت و تکمیل این هتل توسط برخی مسئولان نبود، الان شاهد چندمین سال افتتاح آن بودیم؛به همین خاطر است که گفتیم می شود از این خیر مردمی بعنوان یک بازگیر توسعه محور استفاده و بهره را برد.

چندین سال است که با رصد اقدامات خیرخواهانه پهلوان علی دولتشاهی به این نتیجه خواهید رسید که تمام اقدامات خداپسندانه وی در راستای ایجاد یک تغییر مثبت و موثر در زندگی هم نوعان خود می باشد؛پس باید تا دیر نشده است پروژه هتل صخره ای و دیگر کارهای عمرانی را که با افتتاح آنها یک تغییر مثبت در زندگی اجتماعی مردم رخ می دهد به پهلوان علی دولتشاهی سپرد.

تمام مسئولان و مردم می بایست برای رسیدن پهلوان علی دولتشاهی به آرزوی خود کمک کنند؛آرزوی این پهلوان تغییر اوضاع زندگی همشهریان خود و حل کردن مشکلات آنهاست؛برطرف کردن مسائل و موضوعاتی است که سال ها همشهریانش را آزار می دهد.

سخاوت پهلوان دیار زاگرس که ساعت ها و روزها قلم زدن را طلب می کند امروز در اشکال مختلف برای کمک به مردم و داشتن یک زندگی بهتر در حال دیدن است.همه می دانیم و می شناسیم که خیلی ها از علی دولتشاهی هم ثروتمندتر هستند و هم جایگاه اداری بالاتری دارند اما رفتند و دیگر پست سر خود را هم نگاه نکردند و حتی زبان خود را هم تغییر دادند پس باید گفت که شرط پهلوانی و نیکوکاری داشتن مال دنیا و ثروت نیست؛برای پهلوانی و بزرگ مردی باید یک روح بزرگ و بخشنده ای بهمراه تعلق خاطر داشت.

بلاشک اگر تعداد علی دولتشاهی ها بیشتر شود دنیا جای زیباتری برای زندگی خواهد بود.بسیار به جاست که با کمک رسانه ها و دیگر اقشار جامعه در یک حرکت منسجم و هماهنگ رفتار و منش پهلوان علی دولتشاهی را در قالب یک فرهنگ عمومی متعلق به زاگرس نشینان به تمام کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/