اختصاص ۳۰۹ میلیارد اعتبار از مصوبات سفر ریاست جمهوری برای مناطق سیل‌زده لرستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در اعتبارات سفر ریاست جمهوری مقرر شد که ۳۰۹ میلیارد تومان به حوزه راهداری برای مناطق سیل‌زده استان واگذار شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین مرتضی شیروانی در جریان بازدید از جاده ارتباطی «بن تومان» و  «امیران» از توابع شهرستان معمولان با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی راه های سیل زده استان مصوب شد که تا این لحظه تخصیصی صورت نگرفته است و پیگیری برای وصول این میزان اعتبار ادامه دارد.

وی با استقبال از حساسیت مدیرکل بازرسی استان نسبت به ایمنی راه افزود: این دقت نظر مجموعه بازرسی بسیار امیدوار کننده و تلنگری به سایر دستگاه های ذیربط است تا مشارکت بیشتری در اجرای پروژه ها و تسهیل در روند خدمت رسانی داشته باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به حجم خسارات سیل های سال ۹۸ همچنان تعدادی از پل ها و راه های شهرستان پلدختر موقت است و نگران عدم تاب آوری آنها در فصل بارش هستیم از این رو انتظار می رود بحث تخصیص اعتبارات به طور جدی پیگیری شود.

وی اعلام آمادگی کرد درصورت تامین اعتبار اولیه نسبت به بازسازی و ایمن سازی موقت نقاط اولویت دار محورهای روستایی معمولان به ویژه بن تومان، آمیران کوشکی و … اقدام شود.

انتهای پیام/