امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی لرستان با موسسه های نیکو کاری

طی نشستی دکتر” بهرام دلفان” رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با دکتر” محمد جهانگیری” مدیر عامل موسسه نیکو کاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا ) و مهندس” علیرضا کدخدایی” رییس هیات مدیره خیریه نهال سبز رشد ، تفاهم نامه مشترک همکاری سه جانبه امضاء کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست گفت: با توجه به تنگناهای مالی دولت و وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه در خدمت به مردم و بیماران ، نیاز به کمک و همراهای خیرین و موسسه های نیکو کاری می باشد و دانشگاه آماده ی همکاری جهت جلب کمک های خیرین و موسسه های نیکو کاری در قالب تفاهم نامه همکاری می باشد.

وی افزود: غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماری سرطان در افراد برای درمان به موقع بسیار مهم بوده و لازم است آموزش های لازم در این زمینه به آحاد مردم داده شود .

دلفان گفت: انجام کارهای پژوهشی در بیماری سرطان ضروریست و برای انجام کار پژوهشی مشترک نیاز است که موضوع در کمیته اخلاق پژوهش مطرح و مسیر لازم را برای کسب مجوز پژوهش طی نماید.

در ادامه دکتر محمد جهانگیری مدیر عامل موسسه نیکو کاری مکسا،گفت:
این موسسه آماده است که بیماران مبتلا به سرطان معرفی شده از طرف دانشگاه جهت ارائه خدمات بالینی در منزل بطور رایگان در مرکز استان ، بر اساس پروتکل های موجود وزارت بهداشت پذیرفته و به آنها مراقبت، پزشکی، پرستاری، روانشناختی ،فیزیوتراپی و آموزش های لازم را به بیمار و خانواده وی ارائه نماید.

مهندس “علیرضا ️کدخدایی” رییس هیات مدیره موسسه خیریه نهال سبز رشد، اظهار داشت:این موسسه آماده است که زیر ساخت های لازم را از جمله تامین ملک مورد نیاز را جهت انجام کار در اختیار موسسه نیکو کاری مکسا و دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.

این نشست و تفاهم نامه همکاری با همت دکتر” عزت پور” مشاور امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه برگزار شد .

در پایان طرفین بطور رسمی تفاهم نامه همکاری سه جانبه را برای مدت پنج سال امضا کردند.

انتهای پیام/