ایمن سازی موقت محورهای روستایی معمولان تسریع شود

رارانی گفت: ایمن سازی موقت نقاط آسیب دیده و مستعد حادثه در برخی محورهای روستایی بخش معمولان باید هرچه سریع تر انجام شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سعید رازانی که به همراه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری پلدختر و جمعی از مسئولان محلی از محور روستایی بن تومان بازدید کرد، گفت: راه های ارتباطی شهرستان پلدختر در سیل های سال ۹۸ دچار آسیب های جدی شد که با توجه به حجم خرابی ها تاکنون اقدامات قابل توجهی صورت گرفته، اما بازسازی و ایمن سازی کامل در گرو تخصیص اعتبارات کافی است.

وی با بیان اینکه در بازدید از محور بن تومان و چند محور دیگر معمولان، نقاط تخریب شده مستعد حادثه زیادی مشاهده شد که نیازمند ایمن سازی است، تصریح کرد: به زودی در جلسه ای مشترک با استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه های ذیربط پیگیری لازم برای تامین اعتبارات بازسازی و ایمن سازی موقت نقاط دارای اولویت انجام می شود که درصورت تزریق اعتبار، راهداری باید در اسرع وقت نسبت به بازسازی و ایمن سازی موقت نقاط دارای اولویت اقدام نماید.

مدیرکل بازرسی لرستان خاطرنشان کرد: درصورت عدم تعامل در تامین اعتبارات و کوتاهی در ایمن سازی، مسئولیت جان باختن افراد در این محورها متوجه همه مسئولان خواهد بود بنابراین هرجا نیاز باشد بازرسی با تمام ظرفیت وارد میدان می شود.

انتهای پیام/