“بیرانوند” در لرستان مدرسه فوتبال می سازد/ اعلام حمایت استاندارلرستان از سرمایه گذاری

بیرانوند اعلام آمادگی کرده است تا در خرم آباد یک مدرسه فوتبال راه انداری کند تا بادعوت از مربیان کارکشته ازتهران برای حضوردراین مدرسه فوتبال بتوانیم ورزشکاران مستعدرا برای حضورموفق در تیم هاو لیگ برتر آموزش دهیم.

 

 

 

به گزارش همای سعادت، علیرضا  بیرانوند به همراه سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برای بررسی طرح سرمایه گذاری در ورزش استان  با سید موسی خادمی استاندار لرستان دیدار وگفت وگو کرد.

 

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ،گفت: علیرضابیرانوند سنگربان لرستانی تیم ملی فوتبال در راستای توسعه ورزش لرستان وارتقا سطح فوتبال این استان سرمایه گذاری می کند.

 

 

علی کریمی درخصوص این دیدار اظهار داشت :هدف ما این است تا با توجه به  ظرفیت های علیرضا بیرانوند  در ورزش ملی وهمچنین جایگاه اجتماعی و فرهنگی این ملی پوش لرستانی در سطح کشور  به عنوان یک ظرفیت  و خیر ورزشی  برای توسعه ورزش استان بهره برده  تا بتوانیم با مشارکت این ورزشکارمطرح ومحبوب ، کمپ های ورزشی را در سطح استان  راه اندازی کرده ودر توسعه زیرساخت های ورزش فوتبال  از وی کمک بگیریم .

 

وی، با بیان اینکه درجلسه ایی که اخیرا با علیرضابیرانوند داشتیم از این ملی پوش لرستانی درخواست کردیم تا در توسعه ورزش استان مشارکت کند ،افزود:   بیرانوند نیز مساعدت خودرا به عنوان خیر ورزشی که  به توسعه ورزش استان  از جمله  فوتبال علاقه‌مند است اعلام کرد.

 

کریمی ،بابیان اینکه این دیدار در راستای اجرای ظرفیت قانونی ماده ۲۷ انجام گرفته است ، یادآورشد: باتوجه به شرایط اقتصادی و کمبود اعتبارات تصمیم گرفته ایم طبق ماده ۲۷  از ظرفیت سرمایه گذاران وخیرین ورزشی در توسعه ورزش استفاده کنیم که در این راستاعلیرضا بیرانوندبه  سرمایه گذاری درجهت توسعه ورزش استان ورودکرده است.

 

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به اعلام حمایت  استاندار لرستان از  سرمایه‌گذاری علیرضا بیرانوند ، یاد آورشد:جناب استاندار با تاکید برلزوم نیازسنجی درسه حوزه ساخت ورزشگاه ،ساخت مدرسه و  خانه بهداشت به علیرضابیرانوندپیشنهاد داد باتوجه به خرید پیراهن جام جهانی  علیرضابیرانوندتوسط بنیادبرکت وستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)دریکی  این سه حوزه  درشهرستان محروم پلدختر سرمایه گذاری کند.

 

کریمی با اشاره به علاقه مندی علیرضا بیرانوند از پیشنهادات استاندار،  ادامه داد :بیرانوند اعلام آمادگی کرده است تا در خرم آباد یک مدرسه فوتبال راه انداری کند تا بادعوت از مربیان کارکشته ازتهران برای حضوردراین مدرسه فوتبال بتوانیم ورزشکاران مستعدرا برای حضورموفق در تیم هاو لیگ برتر آموزش دهیم.

 

به گفته مدیرکل ورزش وجوانان لرستان طرح سرمایه گذاری علیرضا بیرانوندبرای راه اندازی مدرسه فوتبال در سال جاری با دراختیارقرار دادن زمین مورد  نظر به این ملی پوش لرستانی به انجام خواهدرسید.

 

کریمی با تقدیر از علیرضابیرانوند به عنوان یکی از دلسوزان توسعه استان ، تاکید کرد: دستگاه ورزش استان درراستای جذب سرمایه گذاروخیرین ورزش یارجهت ارتقا سطح ورزش استان همه تلاش خود را به کار خواهدگرفت .