تسریع در پرداخت وام های ریاست جمهوری و مانع زدایی توسط شعب بانک های عامل

یادگاری گفت:۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۶۰ ماهه مصوب سفر رئیس جمهور به استان در حال پرداخت است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سعید یادگاریمدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع پرداخت وام قرض الحسنه در استان لرستان ،در سفر دو روزه حاج آقا فولادی، سه جلسه با مدیران عامل بانک های استان، صندوق کار آفرینی و مدیران ستادی استانداری لرستان برگزار و مقرر شد در پرداخت وام های قرض الحسنه ریاست جمهوری به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه تسریع شود.

 وی ادامه داد: بانک‌ها با ارسال گزارش هفتگی از روند پرداخت به صورت مستمر به بازرسی استانداری اقدام و نسبت به مانع زدایی و تسهیل نمودن شرایط ضمانت وام ها، همکاری لازم را با متقاضیان در دستور کار شعب قرار دهند.

 یادگاری افزود:حدود ۱۲۵ هزار نامه و تماس بر خط با سامانه ۱۱  در سفر رییس جمهور به استان ثبت و تحویل اداره کل بازرسی شده است.

وی گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۸۶۳ فقره تسهیلات بانکی در حال پرداخت که از این تعداد ۲۰ هزارو ۵۸۱ فقره وام خرد قرض الحسنه شامل قرض الحسنه ضروری، کمک هزینه تعمیر مسکن، درمان، ودیعه مسکن، هزینه تحصیل و وام بانکی و خرید کالا تخصیص یافته است.

یادگاری با بیان اینکه مجموع تسهیلات تخصیصی، قریب به ۲ هزار میلیارد ریال می باشد،گفت: این مبلغ در راستای خدمت صادقانه و عینی به مردم شریف لرستان در بازه زمانی ۴ ماه و خارج از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری صورت پذیرفته که مشابه این خدمت صادقانه؛ در دولت قبلی در سال ۱۳۹۶ مبلغی حدود پنج میلیارد تومان اعتبار جهت درخواست های مردمی، تصویب و بعد از سه سال به متقاضیان پرداخت شد.

انتهای پیام/