جذب ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از جذب ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه استان خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، امروز جلسه جذب اسناد خزانه اسلامی به ریاست استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دبیر جلسه و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ابتدای جلسه با بیان این که چند سالی است برای اینکه بتوانیم تخصیص های استانی را بهتر مدیریت کنیم و اینکه برگشت نخورند، گفت: چند سالی است که اغلب تخصیص های کشور به صورت اسناد خزانه اسلامی است،که با مدیریت صحیح توسط دستگاه های اجرایی، می توان اسناد خزانه را بصورت صد در صد جذب نمود.

 

وی تصریح کرد: مجموع اسناد خزانه تخصیص یافته استان ۹۵۰ میلیارد تومان بوده که حدود ۶۹۰ میلیارد تومان در بخش سیل و در سایر منابع استانی حدود ۲۶۰ میلیارد تومان بوده است.

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه از دستگاهها در خصوص عدم جذب این اسناد توضیح خواسته شده ادامه داد: ۱۱ میلیارد تومان از مجموع اسناد خزانه یکساله هنوز جذب نشده است و ادارات تا پایان اردیبهشت برای جذب این رقم مهلت دارند.

 

حسن پور در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه هایی که تاکنون موفق به جذب کامل اسناد خزانه نشدند، بیان داشت: در این راستا دستگاه های اجرایی باید در این باره توضیح و گزارش کاملی ارائه نمایند تا چنانچه اشکالات وموانعی وجود دارد، آنها را رفع نمائیم.

 

وی ، تصریح کرد: تمام هدف ما جذب کامل اعتبارات اسناد خزانه به صورت بهینه است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: دستگاهها باید نسبت به جذب اعتبارات اسناد خزانه، هرچه زودتر اقدام نمایند چراکه در صورت عدم جذب اسناد، این اعتبارات در اختیار دستگاه های دیگر که دارای صورت وضعیت قطعی هستند،قرار خواهد گرفت.