در بازسازی مناطق خسارت دیده رکورد زده ایم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان ،گفت : در بازسازی مناطق خسارت دیده ، از لحاظ مدت زمان اجرا ، موفق بوده ایم و رکورد زده ایم.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، مهندس مسعود رضایی ، در نشست خبری مجازی با خبرنگاران در گروه واتساپی مدیران و رسانه با بیان اینکه عقد قرارداد بنیاد مسکن و نهادهای عمومی از جمله آستان قدس و قرارگاه خاتم و دریافت اعتبارات برای رفع مشکلات توسعه روستایی به صورت کشوری انجام می شود و در استانها مستقیما صورت نمی گیرد، گفت: تا کنون در این خصوص در استان لرستان کاری انجام نشده ولی در صورت تحقق ، آمادگی همکاری را داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار همای سعادت مبنی بر اینکه چرا از پیمانکاران بومی در بازسازی مناطق خسارت دیده استفاده نمی شود،افزود : بنیاد مسکن در این خصوص مستقیما دخیل نیست، و روند ورود پیمانکاران ، به این صورت است که افرادی که توان اقتصادی در کارهای اجرایی و بازسازی دارند ، با مردم آن مناطق تعامل میکنند و قرارداد می بندند و از آن پس ، خود مردم خسارت دیده، کارفرما و آنها پیمانکار هستند و در این میان ، بنیاد مسکن فقط نقش ناظر و تسهیل گر را دارد.

رضایی ادامه داد : با این حال ، اهلیت افرادی که به عنوان پیمانکار مراجعه میکنند ، شناسایی می شود.

وی اضافه کرد : چنانچه پیمانکار غیر بومی برای بازسازی، به کار گرفته شده است ، به ضرورت بوده است ، همچنان که ممکن است هم استانیهای خودمان هم برای بازسازی و انجام کارهای عمرانی ، به کمک سایر استانها بروند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از روند رو به رشد و موفقیت آمیز بازسازی مناطق خسارت دیده خبر داد و افزود : در این خصوص از لحاظ زمان اجرا، رکورد زده ایم.

انتهای پیام/