دولتشاهی، پرچمدار بزرگی و خدمت در روزهای سخت کرونایی

کرونا ویروس ، ویروسی کشنده است که براحتی منتقل می شود و جان شیرین انسان ها را می گیرد ، مرکل صدراعظم آلمان می گوید : کشته شدگان ویروس کرونا ، اعداد نیستند بلکه هر کدام پدربزرگ ، مادربزرگ ، برادر هستند.

به گزارش همای سعادت در خرم‌آباد، در روزهای مبارزه سخت و جانفرسا با ویروس منحوس و مهلک کرونا بزرگمردان با فتوت و جوانمردی هنوز در این سرزمین کهن وجود دارند که با مردانگی به معنای اخص خود جور دولتی ها را کشیده ودر این روزهای سخت یاریگرمردم بوده و با خدمت بی منتو سرمایه گذاری برای مردم در تهیه اقلام پزشکی و ضد عفونی که در این ایام حکم طلا و کیمیا را دارند به معنای خاص بزرگی می کنند .

 

یکی از این بزرگمردان پهلوان علی دولتشاهی است که خدمات ارزنده وی به جوانان و مردم لرستان در سرمایه گذاری و اشتغال در لرستان تا سالها و شاید قرن ها در صفحه تاریخ ثبت و ضبط می شود .

 

پهلوان علی دولتشاهی مظهر جوانمردی ،فتوت ،مهربانی و کمک به همنو وکمک به اقتصاد معیوب لرستان است وتا سالها نامش بر تارک تاریخ ثبت خواهد شد .

 

کارگاه تولید ماسک دولایه واقلام پزشکی رایگان به همت خیر لرستانی حاج علی دولتشاهی در مسجد وحسینیه دولتشاهی واقع در محله با قدمت و حاشیه نشین پشت بازار خرم آباد با حضور خود جوش مردان و زنان با غیرت این محله با تولید و ارسال اقلام مصرفی مبارزه با ویروس کرونا هر روزه با ارسال به کلیه مناطق استان و برخی از شهرستانهای دیگر نقاط کشور در حال ساخت و ارسال است .

 

تاکنون اقلام تولیدی از قبیل ماسک دولایه پارچه ای، دستکش لاتکس، کلاه، ساعد بند و روکفشی در سطح گسترده ای در بیمارستان عشایرخرم آباد ، بیمارستان الشتر، بیمارستان نور آباد،بیمارستان کوهدشت، بیمارستان دورود تهیه و ارسال شده است.

 

کارگاه دوم تهیه ماسک رایگان به همت حاج علی دولتشاهی جهت کمک به مردم در ساوه شروع به فعالیت کرد

 

دراین کارگاه بناست شهرهای ساوه تهران قم اراک همدان ولرستان را پوشش دهد.

 

سرمایه گذاری در ساخت وتکمیل پروژه هتل پارک صخر های که سالهاست بر اثر ندانم کاری ومشکلات ناشی از سو ء مدیریت های گذشته در ساخت این هتل چند ستاره به بوته فراموشی سپرده شده بود با درایت دولتشاهی در حال ساخت وبهره برداری در آینده ای نزدیک خواهد بود.

کدام سرمایه گذار در لرستان با استخدام بیش از ۱۰۰۰لرستانی در موسسه مالی واعتباری آرمان در اشتغالزایی وکمک به رفع معضل بیکاری در لرستان قدم برداشته وتوانسته گوشه ای هر چند کوچک از معضل بیکاری لرستان را کاهش دهدهر چند برخی حاسدان از خدابی خبر با سنگ اندازی مانع از توسعه این موسسه شدند .

 

محمود داودی نژاد