لزوم ایجاد زیرساخت مناسب برای فوتبال حرفه ای/ توجه فضای ورزش لرستان به تیم خیبر است

ستاری دستنایی با بیان اینکه فوتبال در لرستان، از یک سرگرمی در زمین خاکی فراتر است، بر لزوم ایجاد زیرساخت مناسب برای فوتبال حرفه ای و صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: توجه فضای ورزش لرستان به تیم خیبر است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، بهرام ستاری دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حاشیه بازدید از مجموعه تختی خرم‌آباد با بیان اینکه امروز توجه‌ فضای ورزش استان به مجموعه خیبر است، اظهار کرد: فوتبال در لرستان، از دیرباز جایگاه خود را داشته است که نمونه بارز آن گهر دورود و خیبر خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه اگرچه فوتبال از کوچه پس کوچه‌های شهر و روستا شروع شده است و با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شاهد نتیجه‌های بهتری خواهیم بود،افزود: هم‌اکنون به همت دکتر عبدی، مجموعه، عوامل، کادر فنی تیم، مجموعه هواداران، ورزش‌دوستان و اداره کل ورزش وجوانان یک رویکرد جدیدی را در عرصه ورزش به ویژه فوتبال شاهد هستیم.

ستاری دستنایی عنوان کرد: فوتبال در لرستان از یک سرگرمی به فوتبالی حرفه‌ای و صنعتی رسیده است و اکنون آن را به عنوان یک سرگرمی در کوچه و پس کوچه و زمین خاکی نمی‌توانیم ببینیم بلکه باید زیرساخت مناسب را برای یک فوتبال حرفه‌ای و صنعتی مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال سیاسی شده است، تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود استان، علاوه بر بازی در لیگ یک، برای اینکه بتواند در سطح برتر حضور داشته باشد نیازمند توجه مسئولین استان در رده‌های کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: مجموعه مدیران استانی اگر این رویکرد را از طریق مدیران کشوری دنبال کنند نتیجه‌بخش خواهد بود.

ستاری دستنایی عنوان کرد: امروز توجه‌ فضای ورزش استان به مجموعه خیبر است و برای اینکه خیبرهای متعددی را گسترش دهیم ضرورت دارد فضاهای آطل و باطلی که در اختیار دستگاه‌های ذیربط است را ساماندهی کنیم و در اختیار سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌گذاری کردند قرار دهیم تا علاوه بر یک تیم، تیم‌های نوجوانان و جوانان را هم به بستر کار بیاوریم، تا کادر آماده و کار را ادامه دهد و خوشبینانه نگرش مسئولان استانی به این است و آینده خوب و روشنی را برای ورزش استان به ویژه فوتبال شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: آینده هر ورزشی به ویژه فوتبال ما به دو عامل بستگی دارد که عامل اول کادر باانگیزه است که هم در ورزش جوانان و باشگاه خیبر شکل گرفته است.

ستاری دستنایی گفت: عامل دوم نگرش مسئولان استانی است که در برخی جاها نگرش وجود دارد و در برخی جاها این نگرش وجود ندارد و این هم‌افزایی در مسئولان که هدایت عامل مهم که ساخت و به روز کردن زیرساخت‌هاست تا بتوانیم آینده خوبی را برای ورزش استان رقم بزنیم.

او، یکی از ادله پسرفت استان را بروکراسی حاکم بر سیستم اداری استان برشمرد و با بیان اینکه این بروکراسی اداری در موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری همین وضعیت را دارد، عنوان کرد: باید از این بروکراسی اداری که در سیستم اداری ناخودآگاه شکل گرفته است خارج شویم و برون رفت از بروکراسی اداری نیازمند همت همه جانبه است.

معاون استاندار اضافه کرد: این امر، مدیران جهادی را می‌طلبد و توصیه به مدیران این است اگر نمی‌توانند با رویکرد برون رفت از بروکراسی اداری و مدیریت جهادی کار کنند بهتر است جای خود به مدیران با انگیزه جهادی دهند تا بتوانیم آینده ورزش استانمان را متناسب با جاهای دیگر بهتر ببینیم.

ایسنا

انتهای پیام/