مرحله دوم انتخابات مجلس در لرستان آغاز شد

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۱ اردیبهشت در ۴۳۰ شعبه اخذ رای خرم‌آباد و چگنی آغاز شد.

به گزارش همای سعادت، مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی در ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار آغاز شد.

دو هزار و ۵۸۰ نفر عامل اجرایی، نمایندگان فرمانداری و کاربر دستگاه احراز هویت، این مرحله از انتخابات را پوشش می‌دهند.

حدود ۲۱۰ هزار نفر، واجد شرایط رأی‌‌گیری در این دوره از انتخابات هستند و در این حوزه انتخابیه انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود و در هر شعبه یک بازرس ثابت، چهار ناظر شورای نگهبان و چهار نیروی امنیتی حضور خواهند داشت.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، افرادی که مرحله اول در هر حوزه انتخابیه رأی دادند، امروز می‌توانند در همان حوزه رأی بدهند. کسانی که دور اول رأی ندادند، می‌توانند در یکی از حوزه‌های انتخابی ۲۲گانه شرکت کنند.

متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و قبل‌ از آن این امکان برایشان فراهم است که در رأی‌گیری شرکت کنند. بیش‌از ۱۴۵ هزار نفر در عملیات رأی‌گیری جمعه فعالیت خواهند داشت.

لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد، این انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با حضور چهار نامزد ازجمله محمدرضا ملکشاهی‌راد، رضا سپهوند، قدرت‌الله ایمانی و هادی هاشمی‌نیا به دور دوم کشیده شد که امروز‌ تکلیف دو کرسی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/