مشارکت نوجوانان عضو کانون لرستان در ویژه برنامه های انتخاباتی+تصاویر

اعضای رای اولی مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در انتخابات نمادین شرکت کردند.

به گزارش همای سعادت، ویژه برنامه با حضور دانش آموزان و اعضای مراکز ثابت کانون و کتابخانه سیار به منظور آشنایی نوجوانان با ضرورت حضور در انتخابات در سطح استان برگزار شد.

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با دعوت از همه والدین و اعضای رای اولی برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: به منظور نشان دادن نقش «انتخاب» در زندگی فردی و مشارکت اجتماعی در تعیین سرنوشت جامعه و آینده کشور چند ویژه برنامه در مراکز کانون شهرستان خرم آباد و چگنی برگزار شد.

وی افزود: بهترین زمان برای یادگیری فعالیت های اجتماعی دوران کودکی و نوجوجوانی است و با شرکت در این فعالیت ها اعضای کانون مشارکت در انتخابات و تاثیر گذاری در جامعه را فرا می گیرند.


داوری گفت:برای داشتن انتخابات پرشور رای اولی ها و فعالیت های گروهی در بین اعضا، ویژه برنامه هایی در سطح مراکز کانون پرورش فکری در حال اجراست و دراین برنامه ها نوجوانان به صورت نمادین رای های خود را به صندق ها می اندازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان عنوان داشت: در این برنامه ها اعضا با فرایند برگزاری انتخابات آشنا شدند و قرار است در روز ۱۱ اسفند ماه به همراه پدر و مادر دراین فعالیت اجتماعی بزرگ شرکت کنند.


داوری در پایان گفت: پویش هایی برای حضور کودکان ونوجوانان به همراه خانواده در کنار صندوق های رای برای حضور حداکثری در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان راه اندازی شده است‌.

انتهای پیام/