کارنامه موفق لرستان بعنوان پایلوت ابلاغ الکترونیک مالیاتی

هادی ملکشاهی‌ در دیدار با مدیرکل پست لرستان از کارنامه موفق لرستان بعنوان پایلوت ابلاغ الکترونیک گفت.

‍به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلابن ،در این دیدار مدیر کل پست لرستان ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مدیر کل امور مالیاتی لرستان و آرزوی توفیق در لرستان با اشاره به سابقه چند هزاره‌ی دو اداره پست و مالیاتی و ارائه گزارشی از مراودات دو اداره، خواهان تعامل بیشتر دو دستگاه شد.

محمد ناظری به سامانه (جی‌نف)و جایابی یک میلیون و صد و پنج‌هزار کد پستی در استان اشاره داشت که می‌تواند در مکان یابی مودیان مالیاتی مثمر ثمر باشد.

در ادامه هادی ملکشاهی مدیر کل امور مالیاتی لرستان نیز، حضور خود در لرستان را به سبب قرابت‌های فرهنگی و مصائب مشترک مردم این استان با زادگاه خود، انتخابی از سر علقه به خدمت‌رسانی زاگرس‌نشینان دانست.

وی با اشاره به تجربیات مدیریتی خود در استان کرمانشاه و تعاملات مشترک امور مالیاتی با پست، ارتباطات این دو دستگاه را در جهت تسریع خدمت‌رسانی مقتنم دانست.

ملکشاهی در ادامه گفت :امور مالیاتی لرستان و سمنان در طول سال گذشته بعنوان پایلوت ابلاغ الکترونیک مالیاتی توانستند کارنامه موفقی از عملکرد خود بجا بگذارند بگونه‌ای که در چند روز گذشته ابلاغ الکترونیک در سرتاسر کشور بعنوان شیوه‌ای مدرن و کارا معرفی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان در ادامه بیان داشت :توامان شدن هویت شخص و هویت مکانی نه تنها در عملکرد امور مالیاتی بلکه بعنوان یک سازوکار هویت ‌شناختی در تمامی کشور، می‌تواند کار ساز باشد کما اینکه در کشورهای توسعه یافته کارنامه موفقی از خود بجا گذاشته است.

وی افزود سامانه مکان یابی اداره پست می‌تواند بعنوان یک گام مثبت در ارائه خدمات بیشتر امور مالیاتی ظاهر شود از اینرو در پی تمهیداتی برای استفاده از این سامانه برای پیشنهاد به هوشمندسازی هرچه بیشتر امور مالیاتی است کما اینکه در بحث برونسپاری سامانه نقل و انتقال املاک، تجارب اداره پست بسیار کارساز و مفید بود.

ملکشاهی در پایان خواهان تعامل بیشتر در بحث اظهارنامه برخط و الکترونیک جدا از مکاتبات مرسوم با اداره پست شدو همکاری چندساله این دو نهاد را در این مقوله، مثبت ارزیابی کرد.
انتهای پیام/