کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ارزشمند است

استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ارزشمند است .

 

 

 

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، موسی خادمی در نخستین« رزمایش کمک مومنانه » استان از جمع آوری کمکهای انسان دوستانه و توزیع آن ها در جامعه هدف خبر داد .

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران وضعیت به مراتب بهتری نسبت به سایر کشورها در مواجهه با ویروس کرونا دارد، بخشی از آن ناشی از تلاش های مسئولین و عمده ی آن به وجود مردم شریف ایران که در مقابله با بحران ها از خود حس نوع دوستی و تاب آوری بالای اقتصادی، اجتماعی نشان داده‌اند، برمی‌گردد .

 

دکتر خادمی تصریح کرد: در این شرایط که ویروس کرونا آسیب هایی به اقتصاد کشور وارد کرده و کسادی بازار را در پی داشته است، به منظور کمک به اقشار آسیب دیده جامعه از این ویروس، با همکاری روحانیون، بسیج و سپاه مایحتاج اولیه مردم در قالب مرحله اول رزمایش کمک مومنانه جمع آوری و در سطح استان توزیع خواهد شد .

 

وی خاطر نشان کرد: کمک های خودجوش و انسان دوستانه مردم در زمان بروز بحران ها وجه تمایز و تفاوت ملت ما با سایر ملت هاست و سرمایه اصلی کشور همین مردم هستند که با این مردم در آینده بهتر از دیگران عمل خواهیم کرد .

 

دکتر خادمی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده کمک های خرد مردم استان ساماندهی و جمع آوری شده و به صورت منظم و منطقی توزیع آن در جامعه هدف انجام می پذیرد .

 

استاندار لرستان در پایان افزود: در کنار اقدامات خوب انجام شده، کمک های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) و بنیاد مستضعفان که زیر مجموعه مقام معظم رهبری ( مد ظله ) هستند و حضور پر رنگ آنها در صحنه، تهیه اقلام بهداشتی و مایحتاج مردم در ایام مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر و تشکر است .