آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود برگزار شد

دکتر《توران چگنی》متخصص اطفال به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی و از خدمات دکتر《 محمد ایمانی》 تقدیر شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،دکتر کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه مسئولیت یک امانت است و باید به نحو احسن این امانت را به سرانجام رساند،گفت: مسئولیت هایی که بر دوش انسان ها گذاشته می شود به صورت امانت است و این بار امانت در بین مردم می چرخد و خداوند در سوره ی آل عمران به درستی به این مساله اشاره فرموده اند.

وی ضمن تقدیر از کادر سلامت که زحمات زیادی را در بحث کرونا به دوش کشیده اند، بیان داشت: به خاطر زحماتی که همه در دوران کرونا کشیده اید تشکر می کنم و بنده از نزدیک در جریان زحمات شما و چالش های پیش رو بوده ام.

کوشکی تصریح کرد: علاوه بر استرس و اضطراب کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، باید گفت مدیریت در این شرایط ویژه بسیار سخت بوده و بخش عمده ای از مشکلات و مسائل شبکه ها و بیمارستان ها نیز به همین شرایط بحرانی کرونا مربوط می شود که بیشتر منابع مالی دانشگاه نیز به این سمت و سو رفت.

در ادامه دکتر محمد ایمانی سرپرست سابق شبکه با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال گذشته مسئولیت بیمارستان شهدای هفتم تیر را نیز برعهده گرفته ام،اظهار داشت: خدا را شاکرم که حتی یک لحظه دست از کار نکشیده و با تلاش همکاران ساعی خود حدود ۹۰ درصد تاسیسات بیمارستان را به روز کردیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه گردد. 

وی افزود: با ۴ پزشک عمومی کار را شروع کرده و در پیک کرونا دستگاه سوم اکسیژن ساز را نیز نصب کردیم تا بخشی از مشکلات بیمارستان مرتفع شود. 

ایمانی گفت: پایگاه سوم اورژانس شهری دورود را در این مدت راه اندازی کردیم و دو قطعه زمین اهدایی را هم تحویل گرفتیم.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان دورود با بیان اینکه با تعامل بیشتر و فعالیت های بین بخشی می توان بر مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان فائق آمد ،گفت: اگر شرایط اسکان پزشکان متخصص مهیا شود و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری خوبی با ما داشته باشند می توان با تعامل بیشتر ، کارها را پیش برد و در راستای ارائه خدمت رسانی به مردم ، گام های خوبی برای همه برداشت که نتیجه اش به نفع مردم است.

دکتر چگنی افزود: بنده در بیمارستان هفتم تیر دورود و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ، مسئولیت داشته و با بدنه ی آن و مسائل و مشکلات حوزه سلامت آشنا هستم و با تمام توان سعی می کنم که مشکلات را با کمک ستاد دانشگاه ، همکاران خوب شبکه و فعالیت های بین بخشی با سایر ارگان ها ، کارها را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است،برخی از مسئولین شهرستان دورود ، نکته نظرات سازنده ی خود را در راستای رفع مشکلات و تعامل بیشتر با حوزه ی سلامت این شهرستان ، بیان کردند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر ، از خدمات دکتر ایمانی تجلیل به عمل آمد و حکم سرپرستی دکتر چگنی به وی ابلاغ شد‌.

انتهای پیام/