مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد؛

اتصال مجتمع تجاری ارگ بروجرد به شبکه فیبر نوری مخابرات FTTH

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت:مجتمع تجاری ارگ بروجرد به شبکه فیبر نوری مخابرات FTTH متصل می شود‌.

به گزارش همای سعادت، نبی اله شمسی فر با اعلام این خبر گفت:با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و احساس نیاز مشترکین به افزایش کیفیت و کمیت پهنای باند، استفاده از فناوری‌های ارتباطی نوین امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود:اتصال منازل و مشاغل به شبکه فیبر نوری مخابرات با فناوری FTTH امری ضروری به نظر می‌رسد لذا بنا بر درخواست مجتمع تجاری ارگ بروجرد و در راستای اجرای پروژه نجما بزودی این مجتمع به شبکه فیبرنوری متصل می گردد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان، اجرای این طرح را در راستای پروژه نجما تحت عنوان نهضت‌ جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در سطح استان لرستان دانست و گفت: با اجرای این پروژه تمام واحدها در این مجتمع از مزایای اینترنت پرسرعت باند پهن مخابرات بهره‌مند خواهند شد.

در همین راستا جلسه ای با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان،مدیر تجاری،مدیر مخابرات شهرستان بروجرد با مدیریت مجتمع ارگ بروجرد برگزار شد و پیش نویس تفاهم نامه همکاری دو جانبه در خصوص واگذاری اشتراک به بیش از ۱۶۰ واحد تجاری و ایجاد تسهیلات لازم برای خرید لوازم خانگی جهت همکاران تهیه و همچنین در خصوص مشارکت جهت مولد سازی زمین مرکز آیت الله بروجردی و ساختمان مرکز اندیشه بروجرد بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/