اختصاص یک دستگاه«آنژیوگرافی» پیشرفته به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اختصاص یک دستگاه «آنژیوگرافی» قلبی پیشرفته به بیمارستان شهید «ولیان» شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش همای سعادت،دکتر بهرام دلفان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: درجهت توسعه و پیشرفت و تجهیز مراکز درمانی سراسر لرستان یک دستگاه «آنژیوگرافی» قلبی پیشرفته که یکی از ابزارهای تشخیصی و نیازهای مبرم مردم در شهرستان الیگودرز می باشد با همکاری خدابخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود:این دستگاه پزشکی «آنژیوگرافی» قلبی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز پزشکی دنیا است که با مساعدت مقام عالی وزارت،معاون درمان و هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت استقرار در بیمارستان شهید «ولیان» شهرستان الیگودرز  اختصاص یافته است و به مقصد شهرستان  الیگودرز بارگیری شد که تحویل این بیمارستان می شود.

دلفان گفت: همچنین همزمان سایت محل استقرار دستگاه «آنژیوگرافی» بیمارستان نیز در حال اجراء و اتمام است که در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/