مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد؛

افتتاح ۹ پروژه عمرانی لرستان با حضور وزیر ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح ۹ پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام عالی وزارت خبر داد.

به گزارش همای سعادت،وحید والی زاده مرادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش بهمراه با معاونین، کارکنان اداره کل و برخی از روسای هیات های ورزشی با اشاره به افتتاح ۹ پروژه عمرانی در سطح استان‌ اظهار داشت:لین پروژه ها در زمان مدیر کل سابق ورزش و جوانان کلنگ زنی شده بودند که با همت همکاران این اداره تکمیل و به مرحله افتتاح رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲ پروژه دیگر با حضور مسئولان استانی نیز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد:پروژه زمین اسکیت با کمک بخش خصوصی و هیات اسکیت در شهرستان بروجرد افتتاح می شود.

والیزاده مرادی افزود: همچنین جاده دسترسی ورزشکاران شهدای لرستان در بام خرم آباد با حمایت استاندار ،معاونت عمرانی استانداری،سازمان همیاری شهرداری خرم آباد و اداره کل منابع طبیعی لرستان کلنگ زنی خواهد شد که در کنار این جاده دسترسی برای افزایش سرانه ورزشی و کمک به ورزش همگانی پیگیر جاده سلامت هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه یکی از بهترین دستگاه ها از لحاظ تخصصی و تعهد و داشتن کارمندان شریف و انقلابی اداره کل ورزش و جوانان می باشد، بیان کرد :کارمندان این اداره کل بی حاشیه، کم ادعا،کاردان هستند و روسای هیات های ورزشی بدون حقوق و مزایا در حال خدمت رسانی هستند .

وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان یکی از دستگاه هایی است که بیشترین حجم کار و کمترین دریافتی را دارند، اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن وزیر متخصص و متعهد همراه با توانمندی و سوابق اجرایی در بحث رفاهیات و پرداختی در سال جاری و سال آینده اتفاقات خوبی رخ دهد .

والی زاده مرادی با بیان اینکه حجت السلام شاهرخی جز ائمه ای هستند که در رشته های رزمی و کشتی تخصص و تسلط کامل دارند،گفت:این تخصص و تسلط ما را در اجرای برنامه های پیش رو این اداره کل راهنمایی می کند.

انتهای پیام/