رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

انجام جراحی شکاف لب و کام به صورت رایگان در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:جراحی شکاف لب و کام در استان به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش همای سعادت،بهرام دلفان در جلسه اطلاع‌رسانی ارائه خدمات رایگان عمل جراحی شکاف لب که توسط موسسه خیریه مرهم انجام می شود، اظهار داشت: بیماران شکاف کام یا لب در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ خردادماه با همکاری مجمع خیرین سلامت، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و موسسه ملی مرهم در استان به صورت رایگان جراحی می شوند.

وی افزود:۶۰ نفر کادر مجرب شامل جراحان پلاستیک و متخصصین ملی و بین‌المللی در استان برای درمان رایگان بیماران شکاف لب در مدت چهار روز در این استان حضور می یابند.

دلفان با بیان اینکه ۱۰ اتاق عمل در بیمارستان عشایر برای این رویداد در نظر گرفته شده است، افزود: پیش بینی می شود در این مدت ۳۰۰ بیمار جراحی شوند و مابقی بیماران نیز توسط موسسه ملی مرهم به تدریج در مراحل بعدی برای جراحی فراخوان می شوند.

وی ادامه داد: تیم موسسه ملی مرهم تاکنون ۳۲ دوره را در کشور برای رویداد جراحی خدمات ویژه برای شکاف لب و ناهنجاری‌های صورت انجام داده‌اند و در حال حاضر یک هزار و ۸۶۰ نفر در فراخوان درمان رایگان شکاف لب ثبت نام کرده اند که این تعداد طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: محدودیت سنی، جنسی و بیمه‌ای برای درمان بیماران شکاف لب وجود ندارد.

وی افزود: شهروندان لرستانی می‌توانند برای ثبت‌نام درمان بیماران شکاف لب از چهار مسیر ارتباطی شماره واتسابی ۰۹۰۰۳۴۰۸۶۳۶، شماره ایتا ۰۹۳۹۷۷۰۰۹۶۸، وبسایت موسسه ملی مرهم به آدرس marham.life ارتباط بگیرند و یا مدارک را به صورت حضوری به مرکز خیرین سلامت لرستان واقع در بلوار ولایت بین نگارستان ۱۶ و ۱۷ تحویل دهند.

دلفان با بیان اینکه علاوه بر این تیم تخصصی موسسه ملی مرهم، تعدادی از پزشکان استان نیز برای همکاری با این رویداد اعلام آمادگی کردند، اظهار داشت:هزینه جراحی آزاد شکاف لب حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/