بازدید وزیر صمت از کارخانه “فولاد پاسارگاد” بروجرد+تصاویر

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد از کارخانه" فولاد پاسارگاد نوید"بروجرد بازدید کرد.

به گزارش همای سعادت، امروز پنجشنبه هفدهم خرداد ماه، عباس علی آبادی وزیر صمت از کارخانه” فولاد پاسارگاد نوید” در شهرستان بروجرد بازدید کرد.

شرکت فولاد پاسارگاد نوید در زمینه تولید شمش فولادی فعالیت دارد.

در این بازدید ابوطالب شفقت استاندار لرستان سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بهمن جعفری مدیر کل صنعت معدن و تجارت محمد حسین جناب مدیر کل دفتر امور سرمایه‌گذاری استانداری و دیگر مسئولین وزیر صمت را همراهی کردند.

در حاشیه این بازدید مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان گفت: شرکت فولاد پاسارگاد نوید واقع شهرک صنعتی شماره یک بروجرد با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن در سال ( ۶۰ هزار تن مربوط به قبل توسعه و ۶۰ هزار تن مربوط به طرح توسعه) با اشتغال ۸۰ نفر ( ۵۵ نفر مربوط به قبل توسعه و ۲۵ نفر مربوط به بعد از توسعه) با حجم سرمایه گذاری جدید به میزان ۵۵۰ میلیارد ریال است.

بهمن جعفری افزود:این واحد تنها تولید کننده شمش فولادی در استان است،شمش در بین محصولات فولادی از اهمیت بالایی برخودار است و در قیمت گذاری محصولات فولادی شاخص( به عنوان خط کش) است.

وی در خصوص شرکت فولاد پاسارگاد نوید اضافه کرد: این واحد یکی از واحدهای صنعتی خوب استان است که در برنامه واحد، طرح‌های خوبی از جمله تولید آهن اسفنجی و نیروگاه ۲۰ مگاواتی جهت خود تامین بودن واحد، در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/