مدیر عامل گروه معین کوثر خبر داد؛

«برج‌های دوقلو» خرم‌آباد در آستانه تعیین تکلیف نهایی

مدیر عامل گروه معین کوثر گفت:«برج‌های دوقلو »خرم‌آباد به عنوان یکی از پرچالش ترین و بزرگترین پروژه های عمرانی استان در آستانه تعیین تکلیف نهایی قرار دارند.

به گزارش همای سعادت،حسین زاهدی در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: پروژه مشارکتی برج های دوقلوی “کیو” خرم آباد یکی از پر چالش ترین و بحث برانگیزترین موضوعات سال‌های اخیر به شمار می آید که بنا به دلایل مختلف در سال های قبل متوقف شده بود و متاسفانه مذاکرات و ارائه راه حل های برون رفت از آن به نتیجه نرسید و منجر به بروز معضلات اجتماعی و نارضایتی مردمی شده بود.

وی افزود:این بلاتکلیفی نه تنها از حیث اعتبار اجتماعی و حرفه ای به سازمان اقتصادی کوثر و گروه معین کوثر آسیب وارد می کرد بلکه حجم قابل توجهی از سرمایه این گروه را که متعلق به سهامداران و جامعه ایثارگری بود در معرض اتلاف قرار می داد.

زاهدی گفت:با تلاش و همکاری همه جانبه توانستیم با دستیابی به انسجام و فهم مشترک با شهرداری خرم آباد به عنوان شریک پروژه همچنین مسوولین استانی، نسبت به ارزش گذاری طرح و محاسبه هزینه کرد این گروه اقدام نماییم.

وی با بیان اینکه تحقق ۲ هدف در مسیر مذاکرات دنبال شده است تصریح کرد: ابتدا رفع دغدغه و مطالبات شهروندان شریف خرم آباد و سپس حفاظت از منابع و منافع سهامداران و جامعه هدف بنیاد شهید اولویت داشته اند که هر۲ گروه از توافقات اخیر متاثر و منتفع خواهند شد.

وی ادامه داد: با گشایش ایجاد شده امیدواریم شهرداری خرم آباد با توجه به ظرفیت بالای پروژه در عمران و توسعه شهری، بتواند به بهترین شکل ممکن پروژه را به ثمر رسانیده و شهروندان خرم آباد در آینده نزدیک نتیجه صبوری و بردباری خود را ببینند.

زاهدی گفت:پس از حدود ۲ سال و نیم تلاش مستمر و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی تخصصی درون و برون سازمانی در سطوح مختلف با مقامات و مسوولین ذیربط، طی همکاری، پشتیبانی و عزم راسخ همه ارکان تصمیم گیرنده به ویژه معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص پروژه برج های دوقلو کیو خرم‌آباد، امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش های صورت گرفته هستیم.

وی بیان کرد:طرفین مشارکت کننده در این ابر پروژه پس از پشت سر گذاشتن چالش های فراوان، در نهایت به توافق قطعی پیرامون تعیین تکلیف مطالبات گروه معین کوثر و خروج از پروژه مذکور دست یافتند که به زودی اعلام می شود‌.

انتهای پیام/