شکاف بین حوزه و دانشگاه از اهداف دشمن است

حجت الاسلام گراوند، با بیان اینکه شکاف بین حوزه و دانشگاه از اهداف دشمن است،گفت:حوزه و دانشگاه در کنار هم می توانند جریان ساز و تحول ساز باشند.

حجت الاسلام هادی گراوند در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: همانطور که در گام اول انقلاب، تثبیت انجام شد این دو مجموعه اثرگذار به نحو ویژه ای نقش آفرینی کردند و هم اکنون در گام دوم انقلاب که تمدن ساز بوده، وحدت حوزه و دانشگاه بسیار مهم است.

وی افزود:در گام دوم انقلاب خصوصا در شرایط کنونی، وحدت حوزه و دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و با توجه به حوادث اخیری که در کشور رخ داد، مشخص شد که یکی از اهداف دشمن شکاف بین حوزه و دانشگاه است،چرا که وحدت این دو می تواند منجر به پیشرفت و رسیدن به اهداف باشد.

دبیر استانی دبیر خانه وحدت و حوزه دانشگاه لرستان با بیان اینکه گام دوم انقلاب، بستر ساز ظهور است، تصریح کرد: این مهم بسیار اهمیت دارد و باید توجه داشت که وحدت تنها در روز گرامیداشت آن نباشد بلکه باید به صورت مستمر ادامه یابد و این ارتباط و استفاده از ظرفیتها وجود داشته باشد که می طلبد این ارتباط روز به روز محکم تر و قوی تر باشد.

حجت الاسلام گراوند عنوان کرد:حوزه و دانشگاه از توانمندی خاصی برخوردار هستند و با توجه به اینکه امروز جهاد تبیین یک موضوع بسیار مهم می باشد و امامین انقلاب بر این مهم تاکید فراوانی داشته اند، لذا دانشگاه و حوزه می توانند در جهاد تبیین نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

وی بیان کرد: ایفای نقش مهم دانشگاه و حوزه می تواند خنثی کننده بسیاری از توطئه ها باشد چرا که نگاه عامه مردم به این دو مجموعه است و این دو مجموعه در طول این سالها در عرصه های مختلف اثرگذار بوده اند و همیشه حوزه و دانشگاه، مبداء تحولات بوده اند و در کنار هم می توانند جریان ساز و و تحول ساز باشند.

سفیر افلاک
انتهای پیام/