قدردانی سفیران فرهنگی از خیرین مدرسه ساز

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)و روز خیر،سفیران فرهنگی از خیرین مدرسه ساز تقدیر کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)و روز خیر ، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد ،محمد فیضی از خبرنگاران با سابقه استان و شهردار ناحیه منطقه ۲ خرم آباد با حضور در مجمع خیرین مدرسه ساز استان از خیرین مدرسه‌ساز و حرکت خداپسندانه آنان در لرستان تقدیر کردند.

در این دیدار خرم آبادی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس لرستان ضمن خیر مقدم گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه های خیرین و حضور خیران در استان ارائه نمودند.

در ادامه مهندس شریفی مقدم ضمن تشکر و تقدیر از حضور خیرین در استان لرستان این کار را کاری بزرگ و خداپسندانه دانستند و اعلام کرد: شهرداری آمادگی کمک و همکاری در خصوص رفع موانع ،تکریم و تجلیل از خیرین را دارند چرا که این عزیزان با انفاق مال خود کاری بزرگ می کنند.

محمد فیضی بعنوان سفیر فرهنگی گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص طرح بزرگ آجر به آجر و پویش های آن ارائه دادند واظهار کرد: مردم ولایت مدار استان لرستان در حرکتی خودجوش و فعال در اجرای طرح اجر به اجر وپویشهای آن فعالیت و حرکت خوبی انجام داده اند که از محل این طرح انشاالله ۲باب مدرسه در مناطق محروم استان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/