واقعیت‌های جبهه و جنگ برای نسل جوان بازگو شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه راهیان ‌نور یک کارگاه آموزشی و معرفتی است،بر ضرورت تبیین واقعیت‌های جبهه و جنگ را برای نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت،سردار کشکولی در چهارمین همایش تجلی اخلاص با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و اخلاص در عمل آنان، اظهار داشت:امام خمینی (ره) فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود که این انقلاب با رهبری یک مرجع عالیقدر و با حضور روحانیون از مساجد و با شعار (استقلال آزادی و جمهوری اسلامی)  شروع شد که حق خدا و حق مردم را مطالبه کردند و جنگ تحمیلی (دفاع هشت ساله) ما نیز در ادامه ی همین انقلاب بود و مردم برای دفاع از دین خدا به جبهه رفتند و نصرت خداوند هم شامل حال رزمندگان اسلام شد.

وی افزود: تثبیت انقلاب، نتیجه اخلاص مردم و نصرت خداوند بود که به تبعیت از قیام امام حسین (ع) شکل گرفت.

کشکولی راهیان نور را یک کارگاه آموزشی و معرفتی دانست و گفت:اگر کسی با نیت و به یاد شهدا به مناطق جنگی برود، حتما با اخلاص و معرفت بر می گرد،زیرا در هشت سال دفاع مقدس، خون بهترین عزیزان و افراد با اخلاص در این مناطق جنگی که قدمگاه شهداست، ریخته شده و به برکت اخلاص شهداست که انسان حاجتش را در آنجا می گیرد.

کشکولی در ادامه بیان کرد:باید راویان خوبی را تربیت کنیم و با کار فکری و بدون غلو کردن واقعیت های جبهه و جنگ را برای نسل جوان بازگو کنیم.

دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی به اتفاق رادسری مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران دانشگاه و دکتر مریدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حضور داشتند، از خانواده های” زهرا جودکی “و “زهرا شیرویه” با اهدا لوح سپاس و تقدیم تندیس ایثار و شهادت،بعنوان شهدای حفظ سلامت استان، تجلیل شد.

بنا بر این گزارش،تجلیل از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور استان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور در بخش های مختلف (حرفه ای، مردمی، ویژه و بین الملل ) و همچنین بیان روایت هایی از جبهه و جنگ، انتخاب افراد برگزیده در بخش های(پوستر،دلنوشته ها، مستندسازی، گزارش نویسی و اجرای خوب گروه سرود و همخوانی آسمان) از جمله عمده ترین برنامه های اجرا شده در این همایش بود که‌با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و روسای سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان، در تالار حوزه های هنری استان لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/