همزمان با سوم محرم؛

گردهمایی «کودکان عاشورایی» در خرم‌آباد برگزار شد

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت:گردهمایی «کودکان عاشورایی» همزمان با سوم محرم در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،رضا داوری،امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت:به مناسبت روز سوم محرم و به یاد حضرت رقیه (س)، کودک خردسال امام حسین (ع) گردهمایی «کودکان عاشورایی» در خرم آباد برگزار شد.

وی، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان و تبیین دستاورد‌های قیام امام حسین (ع) برای آینده‌سازان را از اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد و افزود:مداحی، دکلمه‌خوانی و شعر خوانی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های ماه محرم و صفر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با یاد حسین تابستانت را بساز» در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: تلاش ما بر این است که در دو ماه محرم و صفر که مصادف با ایام تابستان است برنامه‌های اوقات فراغت و تابستانه کودکان و نوجوانان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آنها با وقایع محرم، امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/