آزادی ۹۳۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان

مدیرکل زندانهای لرستان گفت:با یاری نهادهای انقلابی و خیرین نیک اندیش ۹۳۰ زندانی بدهکار مالی طی سه سال گذشته از زندان آزاد شدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد با حضور معاون استاندار، مدیرکل زندان های لرستان، مدیرعامل ستاد دیه،مدیرکل ورزش وجوانان،پیشکسوتان ورزش های باستانی و پهلوانی و خیرین در زورخانه شهید نعمت الهی برگزار شد.

عبدالمجید کشوری اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در جهت تسهیل آزادی افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند گام برداریم تا با آزادی آن ها آرامش و آسایش به خانواده برگردد که این خود از مصادیق بارز و شاخص کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: ماهیت حبس در زندان برخورد با جرائم وپدیده های مجرمانه‌ با هدف باز اجتماعی کردن انها ست که در زندانبانی اسلامی افرادی که غیرعمد وارد زندان شده اند مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند تا با همت مردم ،خیرین نیک اندیش ومنش پهلوانی مقدمه آزادی شان فراهم شود.

مدیرکل زندانهای لرستان بیان کرد:در دستگاه قضا نگاه بزه کارانه به افراد بدهکارمالی وجود ندارد ، به همین لحاظ درطول ۸۴۰ روز حضور در استان توانسته ایم ۹۳۰ زندانی بدهکار مالی را توسط نهادها ، دستگاه های انقلابی ومردم ولایت مدار و خیرین نیک اندیش لرستان از زندان آزاد کنیم.

وی عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم در جهت تسهیل آزادی افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند گام برداریم تا با آزادی آن ها آرامش و آسایش به خانواده برگردد که این خود از مصادیق بارز و شاخص کاهش آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/