آزمون جذب بهورز برای ۳۱۰ خانه بهداشت لرستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برگزاری آزمون جذب بهورز برای ۳۱۰ خانه بهداشت استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر علی فرهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که دراستان داشتیم کمبود بهورز در مناطق محروم بود که دراین آزمون۳۶۵ نفر استخدام شده که از این تعداد ۲۶۵ نفر بصورت پیمانی و ۱۰۰ نفر بصورت قرارداد کار معین برای ۳۱۰ خانه بهداشت های استان پذیرفته خواهند شد.

وی افزود:این آزمون از بین تمامی شرکت کنندگان هزار و ۴۸۰ نفر، ۸ درصد کارشناس و کاردان، ۹۲ درصد دیپلم و زیر دیپلم همچنین ۶۷ درصد زن و ۳۳ درصد مرد را به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تصریح کرد: برای اولین بار جذب بهورزان عشایری را خواهیم داشت تا بتوانند در مناطق کوچ رو و صعب العبور استان خدمات بهداشتی درمانی را به اهالی آن مناطق ارائه دهند.


وی افزود:پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و همچنین گذراندن مراحل گزینش، برای گذراندن دوره های تطبیقی به مراکز آموزش بهورزی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی معرفی خواهند شد.

فرهادی گفت: نتایج اولیه آزمون (سه برابر تعداد ظرفیت پذیرش) اواخر فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام می شود که پس از تکمیل فرآیند مصاحبه افراد جذب شده، فرآیند برگزاری کلاس و آموزش آنان در مهرماه، آغاز می شود.

آزمون جذب بهورز، روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه به پشتیبانی ریاست دانشگاه و همت معاونت بهداشت، معاونت توسعه ی مدیریت و منابع، حراست و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دانشکده ی فنی برادران برگزار شد.

انتهای پیام/