آغاز ساخت استودیو و دفتر خبری صدا و سیما در الیگودرز

کلنگ ساخت استودیوی تلویزیونی و دفتر خبری صدا و سیما در الیگودرز به زمین زده شد.

یه گزارش همای سعادت آنلاین، جمعه، ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱، عملیات اجرایی احداث استودیو تلویزیونی و دفتر خبری الیگودرز با حضور امیری مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت توسعه و فناوری صدا و سیما کشور، شیروی مدیرکل صدا و سیما مرکز لرستان و معاونین، فرماندار، رییس دادگستری و دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از مدیران شهرستان و محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب طرح ساخت دفتر خبری و استودیوی تلویزیونی الیگودرز در قانون بودجه کشور اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح مسیر بیان و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستای الیگودرز در رسانه ملی و اطلاع مسئولان از آن ها هموار می شود.

محمد خدابخشی ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این طرح منجر به مشارکت بیشتر در تولید محتوا و ارائه آن در رسانه ملی و کمک به معرفی ظرفیت های فرهنگی منطقه شود.

وی افزود: پیمانکار این طرح از طریق فراخوان صدا و سیما انتخاب شده و برنامه زمانبندی برای احداث ساختمان آن، ۵ ماه می باشد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز لرستان گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع اجرا می شود و برای مرحله نخست آن ۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

علی شیروی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ساختمان این طرح طی پنج ماه آینده تکمیل شود.

وی افزود: با پیگیری های نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه لازم در سال جدید، تجهیزات این استودیو و دفتر خبری خریداری و نصب شود.

انتهای پیام/