آغاز طرح شوق رویش جوانان جمعیت هلال احمر لرستان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح شوق رویش همزمان با فصل تابستان و آغاز فعالیت‌های اوقات و فراغت در لرستان آغاز شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حمید جمشیدی اظهار کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و نشاط اجتماعی، طرح شوق رویش در لرستان آغاز شد.

وی افزود: در طرح شوق رویش حوزه معاونت جوانان هلال احمر لرستان با تشکیل پایگاه‌هایی در مراکز امور جوانان سراسر استان نسبت به اجرای برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با عنوان جوانی فراغت پویایی در طول تابستان برگزار می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح شوق رویش، حضور نوجوانان و جوانان در طرح اوقات و فراغت و آشنایی آن‌ها با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره‌های مهارت‌های داوطلبی و کمک‌های اولیه جهت همکاری آنها در انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه، کمک به سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، شکوفایی رشد و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی است.

جمشیدی همچنین بیان کرد: ارتقا نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و به کارگیری جوانان وداوطلبان توانمند جمعیت هلال احمر در امر تدریس و مربیگری از دیگر اهداف این طرح است.

وی افزود: در این راستا از کلیه جوانان و نوجوانان استان دعوت شده است که با حضور در مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان های استان از برنامه های متنوع این مراکز بهرمند گردند.

انتهای پیام/