آغاز طرح نوسازی ناوگان و واردات کامیون سه سال ساخت

طرح نوسازی ناوگان باری براساس ماده (۳۰) قانون احکام دائمی برنامه کشور از امروز سوم خرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعلام این خبر ،گفت: متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا سه […]

طرح نوسازی ناوگان باری براساس ماده (۳۰) قانون احکام دائمی برنامه کشور از امروز سوم خرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین از خرم آباد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعلام این خبر ،گفت: متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا سه سال ساخت می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان در این طرح ثبت‌ نام کنند.

عباس شرفی، اظهار داشت : شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» (صنعت،معدن و تجارت) و مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات واجد شرایط ثبت نام در این طرح هستند که دستورالعمل شرایط و ضوابط واردات و همچنین اسقاط ناوگان در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دسترس می باشد.

وی ، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار ناوگان باری استان ،افزود :در حال حاضر ۹۴ شرکت، ۹ هزار و ۴۴۵ دستگاه ناوگان و ۱۷ هزار و ۳۸۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعال اند و ۴ مرکز معاینه فنی سنگین نیز در حال خدمت رسانی به این ناوگان می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم چنین درخصوص آمار ناوگان اعزامی به بندر امام(ره) ،عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه هزار و ۱۴۵ دستگاه ناوگان از استان لرستان جهت حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است که جا دارد از حرکت جهادی فعالان حمل و نقل استان در این زمینه قدردانی شود.
انتهای پیام /