آغاز عملیات اجرایی احداث سایت استقبال از ورزشکاران

همزمان با هفته تربیت بدنی و در راستای تکریم ورزشکاران و مدال‌آوران قهرمان خرم‌آبادی، کلنگ احداث سایت استقبال از ورزشکاران توسط شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و شهردار مرکز استان در پارک نسترن واقع در میدان دانشجو به زمین زده شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد، این آیین با حضور رییس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار خرم آباد و عبدالله عزیز پور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد در اغاز این مراسم که با رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا برگزار شد، با اشاره به لزوم حمایت از قهرمانان ورزشی و ملی خرم آباد گفت: استقبال شایسته از قهرمانان ورزشی یکی از وجوه این حمایت است که باعث افزایش روحیه مدال آوران و افتخارآفرینان خرم آباد و همچنین ترغیب جوانان برای پرداختن به امر ورزش قهرمانی خواهد شد.

وی افزود: احداث سایت استقبال از قهرمانان در مهم ترین ورودی شهر می تواند گامی مهم در این راستا باشد.

شریفی مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته تربیت بدنی به سر می بریم تصمیم گرفتیم با آغاز پروژه مذکور در این هفته هدیه درخوری را به جامعه ورزشی خرم آباد داده باشیم.

شهردار خرم آباد در پایان اظهار داشت: اعتبار پروژه از محل اعتبارات جاری شهرداری بوده و تلاش داریم ظرف سه ماه آینده آن را به مرحله بهره برداری برسانیم.

در ادامه این آیین، رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد، بیان داشت: در سنوات گذشته استقبال از قهرمانان و مدال‌آوران در فضایی نامناسب و به دور از حفظ کرامت و شأن همشهریان عزیز برگزار می‌شد و مکانی مناسب در اختیار عزیزان جهت استقبال وجود نداشت.

رستم کوشکی خاطرنشان ساخت: حدود یک سال گذشته با همکاران عزیز عضو شورا و شهردار محترم در مراسمی حضور یافتیم و با فضایی نامناسب برخورد کردیم که در شان و منزلت شهر خرم‌آباد و در شأن ورزشکاران و قهرمانان عزیز نبود، پهلوانان و نام آورانی که انصافاً شایسته هستند و در تمام دنیا افتخار برای استان لرستان و کشور کسب می‌کنند، به همین خاطر پیگیری کردیم و در یک مصاحبه قول دادیم این فضا را به عنوان یک سایت جهت استقبال از ورزشکاران نام آور احداث کنیم.

در ادامه این مراسم عبدالله عزیزپور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از اقدام شورای شهر و شهرداری خرم آباد در راستای احداث سایت مذکور اظهار داشت: احداث این مکان یکی از مشکلات عمده جامعه ورزشی خرم آباد را رفع خواهد نمود که در این راستا لازم است از شهردار پرتلاش خرم آباد و اعضای شورای شهر نهایت تشکر و امتنان را به عمل آوریم.

وی متذکر شد: احداث سایت استقبال از قهرمانان باعث ترغیب و تشویق ورزشکاران و ایجاد انگیزه بیشتر و همچنین پیشگیری از حوادثی چون تصادف خودروها در حین استقبال از ورزشکاران و قهرمانان خواهد شد.

انتهای پیام/