آغاز و بهره‌برداری از ۶۹ طرح‌اقتصادی همزمان با هفته‌دولت در لرستان

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری لرستان گفت: ۶۹ طرح‌اقتصادی همزمان با هفته‌دولت در استان بهره‌برداری و یا آغاز شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا ،محمدحسین جناب اظهار داشت: در این راستا ۲۴۶ میلیاردتومان طرح با ۲هزار نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم به بهره‌برداری رسید که در این میان ۴۸ پروژه کشاورزی با اعتبار ۱۰۸ میلیارد‌تومان بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به برخی از این پروژه‌ها افزود: در حوزه گردشگری سه طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیاردتومان و مابقی طرح‌ها در حوزه صنعتی با سرمایه‌گذاری۲۷ میلیاردتومان بهره‌برداری شده‌اند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری لرستان گفت: طرح آبیاری سلسله با ظرفیت سه هزار هکتار و سیستم آبیاری تحت‌فشار ۵۰۰ هکتاری دلفان ۲ پروژه مهم بهره‌برداری شده در حوزه کشاورزی استان هستند.

جناب با اشاره به بهره‌برداری از یک طرح صنایع‌تبدیلی در شهر الشتر بیان کرد: هفته‌دولت امسال عملیات اجرایی طرح‌های گردشگری همچون هتل چهارستاره الیگودرز و ۲ مجتمع خدمات‌رفاهی آزادراه خرم‌آباد- بروجرد آغاز شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت‌دوازدهم تاکنون ۲۰ طرح بزرگ اقتصادی استان وارد چرخه تولید، ۱۰ طرح احیا و ۱۰ طرح نیز تکمیل و بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/