آغاز فاز دوم پویش تولید یک میلیون ماسک در لرستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان از آغاز تولید فاز دوم یک میلیون ماسک در استان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و خیرین خبر داد .

محمد رضا آذرخش در گفتگو با خبرنگار همای سعادت ،اظهار داشت :این ماسکها در دو فاز تولید می شوند که در فاز اول ۵۰۰ هزار ماسک تولید شده و در فاز دوم نیز همین تعداد تولید می شود.

 

وی با بیان اینکه کار برش ماسکها در مرکز استان انجام می شود و به نسبت ظرفیت و استعداد شهرستانها برای دوخت ، ارسال می شوند،افرود : ماسکها بعد از دوخت ، به مرکز استان برگردانده می شوند و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان ، بعد از ضد عفونی ، بسته بندی شده ، و با هماهنگی آموزش فنی و حرفه ای، گروههای جهادی و فرمانداران شهرستانها ، به صورت رایگان بین مردم توزیع می شوند.

 

آذرخش، نیروهای تولید کننده ماسکها را ۵۰ نفر از مدیران آموزشگاههای آزاد عنوان کرد و گفت : بخش خصوصی قسمت اعظم نیروها را تشکیل میدهد و قرار است تعدادی نیروی جدید هم اضافه شوند که ضمن آموزش در حین کار ، به این کادر اضافه می شوند.

 

گفتنی است ،صبح امروز سه شنبه ۲۶فروردین ماه حسن پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ، آشتاب مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، پرویز پور مدیر کل امور بانوان استانداری ،ایرانی مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان با حضور آذرخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان ضمن بازدید از

کارگاه های تولید ماسک در فنی حرفه ای خرم آباد از تلاش بانوان فعال در تولید اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا، تقدیر و تشکر کردند.